verkocht..?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sietez

Berichten: 8795
Geregistreerd: 03-06-03

verkocht..?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-03 20:50

bij ons op de manege staat een pony die waarschijnlijk word verkocht.. het is m'n lievelingspony!!
ze heet fiesta en staat er nog pas net ze is een haflinger.
maar dit is het probleem:
een tijdje geleden waren ze aan het rijden in de les, en fiesta heeft de ruimte nodig met galoperen en draven omdat ze so snel gaat( het is niet egt een haflinger maar een soort kruising met een belgisch trekpaard :S) maar toen moesten ze galoperen en fiesta struikelde en ging op de knieen een stuk verder en viel toen neer.. ze is daarna heel lang kreupel geweest. en pas geleden mocht ze weer een paar lessen meelopen en is ze weer kreupel geweest.. nou is de vraag weten jullie misschien wat er aan de hand is?? ik vind het dom ze willen er geen dierenarts bijhalen Huilen Huilen ze staat nu 1 maand op het land en daarna gaan ze kijken of ze weer beter loopt.. is dit niet word ze waarschijnlijk verkocht en gaat ze waarschijnlijk naar de slager Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen dat wil ik egt niet het is me lievelingspony..maar zouden jullie me misschien kunnen helpen?? ik heb egt zoveel verdriet ervan Boos!:(:(:(:(:(

Pauline
Berichten: 12188
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-03 23:15

Tja eerlijk gezegd vrees ik het ergste voor haar. Wel banketstaaf dat ze er geen DA bij halen, maar als ze zo kreupel blijft wordt ze ook niet meer verkocht....
Je kunt haar zelf kopen of leasen, meer weet ik niet , sorry.
Heel veel sterkte en geef haar maar lekker veel aandacht als je erbij kunt.

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-03 00:10

Vraagje, hoe lang staat die Fiesta er al?
Een vriendin van me had een haflinger die fiesta heette en verschrikkelijk hard kon draven en galoperen namelijk.

Voor de rest ga ik met bovenstaand mee....als er geen da bij komt en er wordt niets aan gedaan is de slacht het meest waarschijnlijke...
Tenzij ze heel erg veel geluk heeft.

Larish

Berichten: 7417
Geregistreerd: 27-04-03
Woonplaats: Nuenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-03 17:35

Aaah...wat erg voor je....
Wel stom ja dat ze er geen DA bijlaten komen..

Mist

Berichten: 9487
Geregistreerd: 17-02-03
Woonplaats: noord brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-03 19:54

banketstaaf dat ze er geen Da bij halen. Kun je misschein zelf iets doen ? bv met de manege houder afspreken dat je het zelf betaalt (en dan een inzameling houden onder de kinderen die er op reden) of aanbieden om op een zaterdag alle weides uit te mesten in ruil voor een DA ? Misschien krijgt hij dan in de gaten dat jullie dit niet pikken !