Bataviastad is eigenlijk bést wel leuk

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

Bataviastad is eigenlijk bést wel leuk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-03 19:29

als een dikke beurs bij je hebt... Haha! Is Bataviastad eigenlijk wel leuk?

n.a.v. bovenstaande topic ben ik tot bovenstaande conclusie gekomen. Tong uitsteken
Mijn moeder, zus en ik werden helemaal zenuwachtig van al die winkeltjes en de tijdsdruk die we op onze manier ervaarden. Binnen 4 uur moesten we al die winkels bij langs!! We besloten al snel om toch maar wat te selecteren. Het viel me alles mee, ik had échte rommel verwacht waar je in moest spitten om wat leuks te vinden.

Niet alleen van vriendlief kreeg ik centepiekjes om wat te kopen maar ook van moeders!! Idioot hoor, ben je bijna 32 en betaald je moeder nog je kleren.
Mijn score van 1 spijkerbroek, 1 hempje, 2 t-shirts en 1 wintertrui weegt eigenlijk niet op tegen de kosten... sjonge jonge, die €€€ verneuken je waar je bijstaat.

Maar goed, toch nog een geslaagd middagje al had ik het niet verwacht. Ik behoor helaas tot de categorie, centen op zak = moet op!!! Bloos Haha!

Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-03 19:31

Pellie schreef:
verneuken
Bloos dacht dat dit wel zou worden gekuisd... Bart?

denhaag203
Berichten: 3039
Geregistreerd: 21-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-03 19:45

Bloos pellie...
nou laat je winsten is zien, bataviastad is toch zoiets waar je alles goedkoper hebt? of is het wat anders?

Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-03 21:17

showen... nèh... Haha!

ja dat is die stad waar alles goedkoper is... tuurlijk zijn er veel dingen goedkoper maar het was van oorsprong allemaal zo duur dat het nu nóg duur is! Ik bedoel... bijna €140,- uitgegeven aan 5 dingen.... *tssssss* waarom deed ik dat?!

grassie

Berichten: 4856
Geregistreerd: 13-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-03 22:10

Pellie schreef:
aMijn moeder, zus en ik werden helemaal zenuwachtig van al die winkeltjes en de tijdsdruk die we op onze manier ervaarden. Binnen 4 uur moesten we al die winkels bij langs!!


Huh, ben je toevallig in een andere Bataviastad dan die bij Lelystad geweest? *LOL*
'al die winkeltjes' zijn er naar mijn weten hooguit 20 ofzo, met iets van 3 interesante (maar goed, dan konden jullie nog niet weten Haha!).

Maar leuk dat het nog leuk was Cool

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-03 22:19

Hahahahahaha... het ligt eraan wat je zoekt denk ik Haha! Grassie.
lekker weertje doet ook veel goed Knipoog

littleroosie

Berichten: 6062
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Oldemarkt

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-03 22:22

Pellie vrouwen zijn er voor gemaakt om geld uit te geven Knipoog
Ik ben blij dat je een leuke dag heb gehad. Je wordt trouwens wel verwend door vriend lief, kleren en een digi.

Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-03 12:34

ja idioot hè roos Lachen

Da's het allerleukste orri, ik zocht helemaal niks, dacht dat ik met niks thuis zou komen...

bataviastad heeft zeker geen 20 winkels (meer richting 70) en het winkeltje waar ik hoopte het meest te slagen (outdoor winkel) kon ik niks vinden. Scheve mond

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-03 13:02

Bataviastad: de ene keer hebben ze niks leuks (lees: als je geld hebt) en de andere keer hebben ze toch wel behoorlijk wat leuke kleding. Ik ben er (gelukkig) nog maar twee keer geweest, want het is toch best wel slecht voor mijn bankrekening. Vooral omdat je snel geneigd bent te denken dat alles daar heeeel erg snel uitverkocht is en dat je daarom toch echt wel snel moet zijn moet je koopgedrag en het uitgeven van je geld.. Erg slecht, maar ook wel weer een beetje leuk natuurlijk.. Schijnheilig

even heel off-topic: littleroosie, elke keer als ik je avatar zie, dan denk ik: wow wat een prachtig paardje! en elke keer ga ik dan je profiel bekijken voor meer foto's, terwijl ik je profiel nu wel al tien keer heb gezien, denk ik. echt een leuk paardje heb je!