Daar stond ze dan in het te kleine schuurtje

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
peeky

Berichten: 3752
Geregistreerd: 29-12-02

Daar stond ze dan in het te kleine schuurtje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-03 16:17

Jawel,

We hebben een schuilschuurtje in de wei staan waar Jildau nog nooit in was geweest. Het past ook eigenlijk niet want het was vroeger een varkensschuurtje en de deurposten zijn dus vrij laag (tussen de 1.70 en de 1.80 ofzo) maar mevrouw wilde toch weleens kijken wat er allemaal in het spannende schuilschuurtje te beleven was *blijkbaar* Eileen is er namelijk ook regelmatig aan het rommelen, maar die past er nog makkelijk in dus ik denk dat ze voertonnen verwachtte ofzo. Het jaloerse beest ging dus ook eens een kijkje nemen }>

Ik kwam thuis van de boodschappen en daar stond ze dan heel sneu te kijken. Ik moest er wel om lachen, want ze keek me aan met zo'n wanhopige blik van: 'En nu?' maar het probleem was snel opgelost, want ik deed haar halster om en ze volgde me meteen naar buiten. Wel rende ze hard door de deurpost want volgens mij was ze bang dat ze bleef hangen vanwege de lage deurpost ofzo. Om even stoom af te blazen ging ze maar meteen een paar rondjes door de wei rennen, maar wat een gek is het ook he...

Ik denk dat ze na vandaag niet meer in het bewuste schuurtje zal gaan staan! Haha!

LadyJane

Berichten: 1487
Geregistreerd: 28-02-03
Woonplaats: Woudrichem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-03 16:20

Nee, dat denk ik ook niet. Er was natuurlijk niet veel te beleven, in dat gekke schuurtje!

peeky

Berichten: 3752
Geregistreerd: 29-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-03 16:28

ja een spelletje doen wie het meeste spinrag om zijn oren krijgt Haha!

cracker

Berichten: 3155
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Bekend

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-03 21:50

Deed mayandour ook een keer, stond hij in de zadel"kamer", hij kon niet omkeren en moest dus in zijn achteruit eruit. Gelukkig lukte het wel!