Onverwachte boktmeeting/rit gisteravond

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
AnneOmie

Berichten: 6893
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Krommenie

Onverwachte boktmeeting/rit gisteravond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-03 10:32

Gisteravond ging ik een lekker ritje maken met Omar in het Twiske. Het was heerlijk weer en we hadden er zin in.. tenminste, ik wel maar Omar had liever op stal blijven staan na zo'n vermoeiende dag in de wei Gaaaap

Na het instappen zag ik over de brug een Haffie de polder inrijden. Omar had het ook gezien en dacht joehoe Clown ... Toen we gingen draven zette Omar er zo de vaart in dat we op een gegeven moment het haffie hadden ingehaald Haha!

Ik kwam naast het meisje met de Haf stappen en toen vroeg ik of ze ook op bokt zat Verward (had namelijk pb contact gehad met een meisje met een haffie die ook in het Twiske stond). Ja zei ze Het was dus Danielle (Dagami op bokt) met Mireille. We hebben toen gezellig samen een rondje Twiske gereden en het ging hartstikke goed. Paardjes waren heel braaf Schijnheilig Het was de eerste keer dat Mireille samen met een ander paard een rondje reed en Danielle was hartstikke tevreden over het resultaat...

Samen ook nog een rengalopje over de dijk gemaakt en toen we aan het uitstappen waren dacht Omar... 'ik neem een lekker hapje uit die lekkere billen van Mireille' Vingers aflikken Dat vond Mireille geen goed idee en ze haalde uit.. Omar erg slim en snel Extreme duivel sprong opzij en liet mij de klap opvangen (heeft hij al eens eerder gedaan). Gelukkig kwam de trap tegen de punt van mijn schoen en stijbeugel Knipoog Danielle schrok zich rot maar gelukkig niets aan de hand.. daarna scheidden onze wegen zich weer want ik moest de brug op richting stal.. ik zag Danielle weggaloperen

Volgende keer nog eens een rondje Danielle Verward Haha!

Tallie1979
Berichten: 22742
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-03 10:35

Wat koel zeg!! Cool

Zo kom je nog eens mensen tegen.. Haha!

AnneOmie

Berichten: 6893
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-03 10:36

Je komt gewoon overal bokkers tegen Haha! De bokt/paardenwereld is een kleine wereld en ons kent ons *LOL*

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-03 10:44

Leuk is dat zeg. Zo leer je nog eens wat andere mensen kennen. Vaak is het gewoon heel gezellig!

AnneOmie

Berichten: 6893
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-03 10:47

Meestal ben ik dan te verlegen om wat te vragen/zeggen (stel dat ik het mis had).. maar nu dacht ik.. ach so what Schijnheilig De onverwachte dingen zijn juist vaak het leukst

dagami

Berichten: 2323
Geregistreerd: 10-09-02
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-03 12:04

AnneOmie schreef:
Volgende keer nog eens een rondje Danielle Verward Haha!


Jaaaaaaaaaaa zodra ik weer terug ben uit Drenthe zal ik je wel een PBtje sturen Haha!

Mirei was idd erg braaf Party!! Op dat bokje na dan Haha! Ik schrok er idd wel van haha *klein sekreet dat ze is*

Dat rengalopje was ook erg leuk *LOL* Omar zoefde weg en wij bleven in jullie stofwolk achter Haha!

Mirei vond de rit erg leuk volgens mij Lachen Ik vond het echt schattig zoals ze in stap de hele tijd voor wilde Haha! *de enige gang waarin ze Omar voor kon blijven Haha!*
Ze was wel vrij druk door die nieuwe ervaring Haha! Nadat we jullie bij Taams hadden achtergelaten wilde ze ook meteen hard *LOL* (maar ze was toch best wel moe van die inspannende rit dus zo hard ging het nou ook weer niet Haha!)

Tallie1979
Berichten: 22742
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-03 12:06

Haha.. errug koel Haha! Jammer dat ik daar niet in de buurt woon, anders was ik gezellig meegereden

deedee19

Berichten: 7930
Geregistreerd: 05-03-02
Woonplaats: Noord noord limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-03 12:07

It's a small bokt world after all Haha!

Ferretangel

Berichten: 264
Geregistreerd: 29-05-03
Woonplaats: Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-03 12:21

Stoer zeg!
Ik had haar echt niet zomaar gevraagt of je op bokt kwam,ben ook niet zo'n held Knipoog

AnneOmie

Berichten: 6893
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-03 12:31

Kom toch lekker naar Amsterdam verhuizen Chantal parkeer je Winnie ook in het Twiske *LOL* Het was inderdaad erg koel

Dat gezicht van je moeder toen ik haar voorbij stormde op de dijk Haha! Af en toe zit ik eraan te denken om Omar op Duindigt uit te brengen *LOL* Gelukkig geen bekeuring gekregen voor te hard rijden Schijnheilig geen flitsautomaten in het Twiske gelukkig Haha!

In stap had Mirei echt zoiets van 'waag het niet mij in te halen' Haha! Zeker voor herhaling vatbaar! Veel plezier in Drenthe alvast en geef me maar een seintje als je weer terug bent zodat we de polder weer onveilig kunnen maken Extreme duivel

Finnea

Berichten: 10071
Geregistreerd: 06-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-03 16:09

Wat toevallig zeg!
Bij mij wonen ook genoeg bokkers in de buurt Haha! Ik kom ze alleen nooit tegen Scheve mond Tong uitsteken

minkieboy

Berichten: 1722
Geregistreerd: 19-10-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-03 18:08

Yoline schreef:
Wat toevallig zeg!
Bij mij wonen ook genoeg bokkers in de buurt Haha! Ik kom ze alleen nooit tegen Scheve mond Tong uitsteken


Hahaha hoe bedoel je Haha! Haha!

Maare lijkt mij inderdaad ook erg leuk om zo spontaan tijdens een buitenrit iemand van bokt tegen te komen,maar ja Verward

Finnea

Berichten: 10071
Geregistreerd: 06-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-03 20:13

minkieboy"]
[quote="Yoline schreef:
Wat toevallig zeg!
Bij mij wonen ook genoeg bokkers in de buurt Haha! Ik kom ze alleen nooit tegen Scheve mond Tong uitsteken


Hahaha hoe bedoel je Haha! Haha!
[/quote]

Zoals ik 't zeg Tong uitsteken