Een middagje bootjevaren met de hond & ex....

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Een middagje bootjevaren met de hond & ex....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-03 21:04

Eerder deze week sprak ik mijn ex, i.v.m. de krantenroute die ik de nacht erna voor hem zou rijden. Maar terwijl we zo het één en ander aan het bebabbelen waren en we het ineens over de boot hadden, moest ik toch wel toegeven de boottochtjes met dit weer wel te missen.

Hij opperde toen het idee dat als het donderdag (vandaag dus) mooi weer zou zijn, we (hij, ik en chico) wel even met de boot weg konden. Zelf was ik het al bijna weer vergeten, totdat vanochtend de telefoon ging met de vraag of ik nog mee wou. Eerlijk gezegd twijfelde ik enorm.. heb gezegd het niet zeker te weten of ik kon, maar dat ik 'm later terug zou bellen.
Zo gezegd, zo gedaan... na er een uurtje over getobt te hebben, heb ik 'm opgebeld met de mededeling dat we (Chico en ik dus) meegingen.

Om één uur stond ik samen met Chico bij hem voor de deur en zijn we met boot en al weg gereden. Hij had Koira (één van de honden van zijn ouders) ook meegenomen.

Bij de jachthaven de boot in het water gegooid en zijn we gaan varen. Eerst naar Eernewoude om wat olie voor in de motor, alwaar ik me ondertussen even van wat luchtigers had voorzien door mijn broek uit te trekken en een wikkelrokje (ja, dat ene wikkelrokje wat ik twee jaar geleden van zijn ouders kreeg en veeeeel te klein was en nu nét past Haha! ) om te slaan. Toen zijn we naar een nabij gelegen eiland gevaren, alwaar de honden lekker de boot af konden en heerlijk konden ravotten, zonder bang te zijn dat ze ervandoor zouden vliegen.
Wat een zwijnen waren het! Bij Koira viel het niet zo op.. maar Chico daarentegen... die was nauwelijks nog wit.
Ze hebben nog even gezwommen en na een poosje zijn we weer in de boot gestapt, terug richting Drachten.

Vlak voor Drachten hebben we de boot nog even aangelegd bij een strandje.. alwaar de honden weer verder konden ravotten en poedelen en mijn ex even kon zwemmen. Ik met het fototoestel in mijn hand.. foto's maken van de honden.. De honden achter elkaar aan rennend... en ineens.... plash... ben ik zeiknat... Met kleding en al werd ik het water in gesleurd door mijn ex. Lips are sealed Na wat gestoei (wist niet dat we dat nog konden) en wat zwemmen (had ik zeker weten al zes jaar niet meer gedaan), toch maar weer even de honden in de gaten houden.. en ja hoor... Chico liet zijn mannelijkheid goed zien.. en was niet van Koira af te slaan.. Lovers Dus mochten er puppy's komen (kruising West Highland White Terrier x Cairn Terrier) dan zijn er vast wel een aantal beschikbaar Haha!
Na een poosje zijn we toch de boot maar weer in gegaan.. mijn kleding was in de tussentijd niet droog geworden, dus heb ik het toen we vertrokken nat maar weer aan getrokken.. Lips are sealed
En toen weer richting Drachten... alwaar ik mijn ex toch even bedankt heb. Ondanks het feit dat hij toch wel wat meer wou als alleen stoeien. Een verzoek wat ik toch vriendelijk heb afgeslagen.

Kijk hier voor de foto's:

[ITP] Een middagje bootjevaren met de hond..... (deel 1)
[ITP] Een middagje bootjevaren met de hond..... (deel 2)

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-03 11:02

Klinkt als een toch nog geslaagde dag San! Had gister de foto's al bekeken. Zeer verstandig denk ik, dat je hem even afgewezen hebt.

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-03 19:01

Hmm... eigenlijk.. was er niet eens een greintje verstand voor nodig om duidelijk NEE te zeggen. Haha!

Maar al met al.. heb ik het ontzettend leuk gehad en hebben we een leuk contact gehad met veel plezier die dag. En dat... is iets waar ik wél heel erg blij mee ben.

joyce B

Berichten: 16377
Geregistreerd: 06-08-01
Woonplaats: Net buiten een gehuchtje bij het bos ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-03 21:54

Ha, ha, mooi dat het een leuk dagje was, en... 1-0 voor jou!

missnynke

Berichten: 8492
Geregistreerd: 11-05-02
Woonplaats: Hallum

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-03 23:42

haha cool,
wij hebben sinds zaterdag ook een hond, die vind het heerlijk om te ravotten om de boerderij en is dan zwart....
waren jullie bij de leijen gaan zwemmen? daar woon ik vlakbij....Lachen

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-03 23:51

Nee, we zijn bij Smalle Ee wezen zwemmen. Maar ik weet uiteraard de Leijen ook wel te vinden Knipoog