Meteen wakker geschrokken

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Ethelate

Berichten: 21119
Geregistreerd: 02-10-01

Meteen wakker geschrokken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-06-03 07:35

Ik heb al mer als 6 jaar een hangoorkonijntje, Flappe.
Super lief dier, net een klein hondje, rent in de ren met je mee langs het gaas, vind aandacht heerlijk.
Sinds een paar maanden heeft ze een wit pupil, aan die kant blind, en ze is echt doof aan het worden.
Maar ze huppelt nog vrolijk rond, toch schrik ik iedere keer als ze ligt te slapen als ik de ren in kom.

Ze heeft sinds een tijdje een vriendje, zij graaft van binnen naar buiten, en dat vriendje, een wild konijntje dat uit de weilanden komt, graaft van buiten naar binnen...
iig, dat proberen ze Haha!

Vanochtend zag ik haar vriendje weer achter de ren zitten, maar op een gegeven moment zag ik hem om de ren heen huppelen.
Ik denk, ga even kijken, wie weet kan ik ze even bij elkaar laten Tong uitsteken *nee, meer van "waar blijft Flap?"*
Ik ga de ren in, geen flap... ik overal zoeken, nergens Flap...
Ik kijk waar ze evntueel er uit zou kunnen, en ontdek in een hoek dat er een stuk gaas los is, een hele hoek omgevouwen, en plukken haar
Verdrietig Mijn Flap! Scheve mond
Ik mijn moeder geroepen, hond geroepen en hond laten zoeken, ondertussen wij gekeken naar dat hek, is tot halverwege (is toch bijna 1,5 meter) los gerukt, dat kan een konijn of een vos (waar wij aan dachte) niet geweest zijn.
En ineens, komt Flap om de hoek, met de hond er achter die haar vooruit duwt, ik roep haar en ze komt op me afgerent Lovers

Ze is dus ontsnapt, had zo onder het hek door kunnen schieten, de weilanden in. Ik weet dus niet of zij en dat mannetje zijn samen geweest... Haha!
Haar vacht zat onder de plukken...
wie of wat de ren zo gesloopt heeft....( L vormige ren, en overal is ijzerenframes gebruikt, alleen aan de achterkant kippengaas, en daar is het losgerukt)

Lovers wat ben ik blij dat we haar weer gevonden hebben

Mijn mini’s & Equi Habitat in ontwikkeling volgen? @ethelate op Instagram

Gelukkig is mijn honger om te leren groter dan mijn ego - Mo Gawdet


Ethelate

Berichten: 21119
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-06-03 10:30

Op Algemeen al gevraagt of iemand weet of konijnen bv na een aantal jaren niet meer kunnen jonken *of welpen, hoe heet dat bij konijnen? Haha! *
IIG, baby konijtnes zijn welkom hoor Lovers en ruimte zat, maar als het te risico vol wordt voor Flap, dan niet...

Over 6 weken gaan we op vakantie... Haha! moet ze maar mee als ze drachtig/zwanger/dragend is...

Lovers Axams is iid een super speur hond

Mijn mini’s & Equi Habitat in ontwikkeling volgen? @ethelate op Instagram

Gelukkig is mijn honger om te leren groter dan mijn ego - Mo Gawdet

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Annash, dierenfan, J30d, JudithO, Knuffeldier, Larislaatje, robbie88, Saaams, Titsia, XladyX en 62 bezoekers