Het voelt alsof ik niets meer leer!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Mar1986
Berichten: 858
Geregistreerd: 09-04-03
Woonplaats: Groningen

Het voelt alsof ik niets meer leer!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-06-03 14:47

Ik heb de laatste tijd heel erg het gevoel alsof ik stil sta. Het is absoluut niet zo dat ik zo goed rij hoor, ik rij pas zo'n 4,5 jaar (ben behoorlijk laat begonnen met rijden) maar toch. In de lessen doen we steeds hetzelfde, ik rij in een betrekkelijk kleine groep, maar krijg niet echt aanwijzingen meer. Ik leer wel door het doen op zich, ervaring die je extra krijgt. Maar al een hele tijd geen nieuwe dressuuroefening geleerd.
En ik heb bijvoorbeeld een beetje een scheve zit, dan zegt ze dus dat ik recht moet gaan zitten, maar ja, ik weet dat ik het doe, maar het lukt me niet om het goed te doen.

Moet dus eigenlijk denk ik privelessen gaan volgen, daar leer ik veel meer van, en dan kan ik ook zitlessen aan de longeerlijn doen ofzo.

Maar dat is zo idioot duur, voor een half uur ben ik al iets van 17 euro kwijt. En het is ook minder gezellig, rij in de les met een hele goede vriendin. Maar ja, die gaat waarschijnlijk naar een andere les, omdat we bij deze les heel laag springen. En ik rij altijd op een vatse pony, en die rijdt in die nadere les al.

Aaaaah... wat moet ik nu doen!

Ik wil nieuwe dingen leren!

Was er nou maar een leuke instrukteur die mij voor weinig les zou willen geven, haha. Maar dat zit er niet in.

Hebben meer mensen dit? Zal ik toch maar priveles nemen?


Mar1986
Berichten: 858
Geregistreerd: 09-04-03
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-06-03 15:27

Bengel, das wel een goed idee ja, en ik denk dat ik de groepslessen maar met de privelessen ga combineren, om de week ofzo.

Mar1986
Berichten: 858
Geregistreerd: 09-04-03
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-06-03 15:46

Dank je Sjakie voor het meedenken, ik denk dat ik dat inderdaad maar ga doen.

Mar1986
Berichten: 858
Geregistreerd: 09-04-03
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-06-03 12:16

Ik rij momenteel op manege de Waterberg. Aangezien ik in Velp woon heb ik niet veel andere keuze. Hooguit in Westervoort, maar heb totaal geen idee of dat goede maneges zijn. Als ik bij Mansour of de Kemperberg wil gaan rijden, ben ik heen en terug zo'n anderhalf uur fietsen kwijt. En verder... tja, ze liggen allemaal best ver, hoorde dat er een hele goede is in Laag-Soeren, maar aangezien mijn ouders me niet elke week kunnen rijden, en de ouders van mijn beste vriendin, waar ik altijd samen mee rij, geen auto hebben, wordt dat ook lastig!!!

Waar heb jij gereden dan?

Mar1986
Berichten: 858
Geregistreerd: 09-04-03
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-06-03 12:54

Dank je Sandra, voor de uitgebreide mail. Echt heel leuk, en ik zal dus zeker niet op de ***** gaan lessen na wat ik van jou hoorde , haha. Ga dus inderdaad ondanks de kosten maar privelessen op de manege nemen, 2 wekelijks denk ik. Want dat is wat iedereen mij aanraadt, en ik luister altijd naar anderen, haha.


Mar1986
Berichten: 858
Geregistreerd: 09-04-03
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-06-03 13:11

Dank je wel! Zal wel lukken toch??? En anders neem ik wel les van jou, haha!

Mar1986
Berichten: 858
Geregistreerd: 09-04-03
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-06-03 13:34

ja, idd, dat zouden ze niet goed vinden op de manege, helaas. haha, maar als ik een leuk paardje heb om te rijden laat ik het je weten, ok, maar wat vraag je, haha!

Mar1986
Berichten: 858
Geregistreerd: 09-04-03
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-06-03 11:24

Zozo, wat een meningsverschil over een manege. Ik ben er zelf nog nooit geweest, maar ja. Hoop dat de dieren niet al te erg lijden!

Mar1986
Berichten: 858
Geregistreerd: 09-04-03
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-06-03 10:56

Ja, dat vind ik ook wel ja. Gelukkig is mijn probleem opgelost, ik ga samen met de eigenaresse van het Welshje priveles nemen. Heb er zin in.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AbbyRabbit, Blacky94, evelien11, Gigixponys, Jossie, Mark0919, Pellelilly, Vlindy, wend2009, xSuuzerd en 39 bezoekers