YESSSSSSS startkaart eindelijk binnen!!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anna_oud

Berichten: 156
Geregistreerd: 15-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-01 21:42

Ik heb wel 2 maanden op mijn startkaart en coupons moeten wachten maar vandaag heb ik ze eindelijk binnen gekregen!!!!!!!! Kan ik eindelijk wedstrijden rijden YESSS, of liever gezegd rillllll, want ik ben nu al super zenuwachtig. Ik heb 5 wedstrijden in april en verder weet ik nog niet.

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-01 22:41

5 wedstrijden in April jeetje ik start er 1 of 2 per maand 5 pfff waar haal je de energie vandaan? ik heb voorlopig lekker rust start 13 mei pas weer

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-01 09:02

Dat zijn er wel veel ja! Jemig ik reed er 6 a 7 per jaar. En nu start ik helemaal niet (wel zoveel mogeljk met de onderlinge wedstijden) omdat ik geen vervoer heb, dat komt wel weer als ik straks een baan heb. Maar 5 in 1 maand lijkt me wel erg veel, voor jezelf maar ook voor je paard.
Wel gefeliciteerd natuurlijk dat je je startkaart eindelijk hebt gekregen!

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-01 13:31

hihi ik startte ook maar eens in de maan. En af en toe nog onderling.

in de zomer wel eens twee keer p.m. omdat het dan zo'n lekker weer is. en van de winter wat minder omdat het dan zo'n 'lekker' weer is. Lachen

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-01 13:42

Ik start ingeveer 2 a 3x per maand net hoeveel wedstrijden er bij ons op het terrein zijn.

In mei rij ik er vaak mee zit ik ook wel op 5 maar het is wel erg veel. Ik merk altijd aan leys dat hij er niet blij mee is. In juni nemen we altijd weer even gas terug.

Succes met je wedstrijden.

Gr Pris