Tak... en daar lag ik!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Tak... en daar lag ik!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-03 22:01

Ik ging in de nieuwe geitenwei met Expensive en Laura& Passion (gras is te lang dus moeten hun ff grazen)
en toen ging ik even achter langs de bomen, maar toen was er dus een hele lage tak en ik ging helemaal plat en dacht dat ik er net langs zou gaan.. niet dus! Ik bleef hangen,Expensive ging rennen en toen viel ik. Ik heb nu een gat in mijn truitje Boos! en een sneetje in mijn arm en een wondje op mijn buik,verder gelukkig niets maar ik baal wel van mijn truitje.
Wel een beetje dom van mij om naar die bomen te gaan Lips are sealed

Ferretangel

Berichten: 264
Geregistreerd: 29-05-03
Woonplaats: Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-03 22:21

Wel zonde jah van je truitje!
Had ik ook,zat een niet op te letten op mijn paard en toen ik weer voor me keek was opeens die tak daar.
Plets zo een klap tegen mijn mond,heb een hele week met opgezette lippen gezeten *auw*
Maar ik hoop dat je truitje evt nog is te repareren *dan komen moeders altijd weer goed te pas Knipoog *

Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-03 22:49

hihi, het takverhaal. Dat hoort toch wel een beetje bij het ultieme paardrijgevoel toch? Haha!

Ferretangel

Berichten: 264
Geregistreerd: 29-05-03
Woonplaats: Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-03 22:55

Haha jah,volgens is iedereen dat weleens overkomen Tong uitsteken

Kusia

Berichten: 4225
Geregistreerd: 27-02-03
Woonplaats: Rhoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-03 23:25

Ik herken mezelf in je verhaal. Ik had ook een keer ruzie met een tak, en ik moest uiteindelijk toegeven
Gelukkig dat er niks ernstigs met je is.

Arno24

Berichten: 1516
Geregistreerd: 31-03-03
Woonplaats: Duiven

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-03 08:12

Heb wel een keer ruzie gehad met een tak in de buitenbak Haha! Die hing ook in de weg Haha!

Dyonne
Moderator Informatief en Markt
May the horse be with you!

Berichten: 30609
Geregistreerd: 10-03-02
Woonplaats: Nijkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-03 08:21

Dat hebben we hier niet. Hier zijn maar weinig bomen, en bij mij bij de wei helemaal niet. In het bos moet ik altijd wennen eraan, maar meestal ben ik degene met de kleinste pony, dus dan waarschuwen ze al, maar heb ik meestal geen last.

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-03 10:00

Ah bij ons in het bos is dat echt zo erg op de ruiterpaden! Echt stom!
Er is een groot breed pad, en daar langs een heel smal ruiterpaadje. Boos! Als we op het grote gaan dan worden we er zo weer afgestuurd, maar op het ruiterpad moet je vaak helemaal voorover gaan hangen over je pony heen en dan moet je nog oppassen dat je geen tak tegen je hoofd krijgt! Boos!

Tallie1979
Berichten: 22742
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-03 10:03

Nog nooit last van gehad Haha! Kijk altijd ver vooruit..

Maar jammer dat je je zeer hebt gedaan.. Dat is nooit leuk

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-03 10:28

Hihi, afgelopen maandag 's avonds een bosritje gemaakt in de regen, kwamen we op een pad wat we nog niet kenden, daar hingen ook veel lage takken. Op een gegeven moment in volle galop, zie ik een bos bladeren vlak voor me, die erg laag hangen. Ik met me kop naar beneden en ogen dicht. Ik kom eruit als een echte bosjesvrouw. Allemaal takken rond mijn cap en hoofd gewikkeld Haha! Was wel lachen, dus ik denk dat idd iedereen wel eens een tak heeft ontmoet. Meestal doe ik dan de Limbo, maar dat ging niet, ze hingen te laag en we gingen veels te hard Lachen

iwayalover

Berichten: 7755
Geregistreerd: 02-02-03
Woonplaats: Boxmeer(Noord-Brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-03 10:37

haha komt me bekend voor!

deedee19

Berichten: 7930
Geregistreerd: 05-03-02
Woonplaats: Noord noord limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-03 12:40

God dit komt me bekend voor Verward Schijnheilig Toen ik nog een verzorgpaard had ging ik samen met een vriendin rijden. Halverwege gingen wij ruilen dus zij op mijn paard en ik op haar New Forest. Er kwam een tak aan en zij (die dus New Forest hoogte gewend was) dacht er wel onderdoor te komen. Ik zei nog dat gaat niet maar ze ging er toch onderdoor. Ze bleef ook haken en viel op de grond. ik lach natuurlijk helemaal in een breuk Haha!

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-03 17:11

Haha ja das echt zo stom! Maar ik vond het niet zo erg maar wel heel stom van mn truitje want het was een goed truitje.. Heel misschien kan me moeder t nog maken..

assie

Berichten: 9485
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-03 19:12

Haha.... Komt me idd heel bekend voor! Wel banketstaaf van je truitje Verdrietig En anders maar een nieuwe kopen he Haha!

Je kent Louis he? Die gaat expres over dat soort paadjes met lage takken rijden Haha! En dan de tak vast houden en weer terug laten schieten. Maar ach, meestal heeft hij er zelf het meeste last van, omdat hij op een paard rijdt en wij op de pony's *LOL*

iwayalover

Berichten: 7755
Geregistreerd: 02-02-03
Woonplaats: Boxmeer(Noord-Brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-03 19:16

Yentl schreef:
Haha ja das echt zo stom! Maar ik vond het niet zo erg maar wel heel stom van mn truitje want het was een goed truitje.. Heel misschien kan me moeder t nog maken..


Tja wie doet er dan ook een goed truitje aan met paardrijden!
Doe ik ook wel eens maar ik denk dat als het een keer mis gaat ik het nie meer doe haha!

Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-03 20:06

Wel jammer van je truitje, maar idd niet zo slim om een goed truitje aan te doen met paardrijden.

Ik ben eens in een braamstruik blijven hangen met het rijden. Mijn verzorgpony rende toen door en toen viel ik gelukkig net naast de braamstruik! Anders was het best wel au geweest!

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-03 20:36

Ja idd assie *LOL* Enne.. ik ging ook niet echt rijden,was van plan hem alleen te laten grazen maar toen sprong ik er toch effe op..

The_man
Berichten: 394
Geregistreerd: 16-05-03
Woonplaats: vraag maar

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-03 21:27

HAHA! Moet je er ook niet zomaar opspringen! (nee hoor grpaje)
Volgende keer maar oude kleren aan dan he!?

Mist

Berichten: 9482
Geregistreerd: 17-02-03
Woonplaats: noord brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-03 22:08

ha ha... zo hebben wij eens (lang geleden) bij een friettent een frietje gaan eten (met z'n 3en) had de pony van mijn zus een goede actie, draaide ineens 90 graden en liep onder zo'n groot reclamebord door (welsje van 1.23cm) volgens mij staat de afdruk van haar gezicht nog steeds op dat bord ! Haha!

Anne_GTI

Berichten: 18200
Geregistreerd: 26-09-02
Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-03 22:43

En toen werd de cap met ijshockeymasker de nieuwste mode.....

mjet

Berichten: 1383
Geregistreerd: 28-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-03 23:40

hahaha komisch. ben ook wel blij dat iik een fjordootje heb. dan pas je meestal overal onderdoor. Lachen