mijn dag! even lezen wel erg lang sorry! ;)

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

GillyZidane

Berichten: 4409
Geregistreerd: 03-03-03
Woonplaats: Putten

mijn dag! even lezen wel erg lang sorry! ;)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-06-03 21:47

heyhey
Even een verslagje van een rare dag van mij.
Het begon vanochtend.
We hadden 1e 2 uur vrijd. je kmoet dan om 5 voor 10 beginen. en hoe laat word ik wakker?/? jawel half 7!
fijn fijn fijn.

naar school. nou dat ging nog wel. ontzettend heet natuurlijk.
in de pauze werd er een watergevecht gehouden. ik was al aan het dreigen van wie mij nat spuit krijgt mn flesje sap over zich heen....
en wat gebeurd er?
jawel ik word nat gespoten en wat gebeurd er dan? jawel sap over die jongen heen! errrg fijn.
Ik naar binnnengeaan met mn naamgenoot want die had glas in dr voet.
toen ik weer buitenkwam. kwam die gozer van dat sap naar me toe gerend en begint zn hoofd (je leest het goed)(nat vies plakkerig en vol met gel!) aan me af te vegen!!!!!!!! heeeeeeeeeel fijn...

na dat hadden we een proefwerk. en mochten we nog even tennis kijken.
daarna naar huis zijn we even langs de kermis gereden. ff een rondje gelopen was niet veel aan.. waren zo weer vertrokken.
toen gebeurde er een botsing.. ik ging naar rechts en mn vriendin reed recht door. dus dat was botsing. geen schade aan mens en fiets.
daarna thuis ff paarden krant gelezen en vroeg gegeten. kreeg geen hap naar binnen en heb me ongekleed.

op naar gil. ik was er vroeg dus snel uit de wei gehaald en dr lekker lang gepoetst. toen begon het onwijs te plenzen en te onweren. dus ik gilly gezadeld en mn regenbroek aan jas aan en op pad we rijden rustig het bos uit.
starlet sinbad saartje schaap en corgien nog even daggezegd en verder. wij slaan de hoek om en er kwamen een stuk of 80 mensen de hoek om! avondvierdaagse aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah

je zag gilly echt zo kijken van aaaaaaah mens links aaaaah mens rescht aaaaaaaaaaaaaah mensen overal!
was echt eheel leuk om te zien. klag helemaal dubbel.. ff bij dropje haltgehouden en echt tig mensen : mag ik mee rijden? oooow een paard aaaaah help hij valt me aan zo krijg je zo ook een medaille??
dropje helemaal hysterisch dus ik verder gereden

ik aliane opgehaald en samen verder naar de club gereden. nog weer honderd mensen ooo ponys je snapt het wel het zelfde verhaal..
eindelijk op de club aangekomen gingen we gelijk de bak in en dr stonden 4 hindernissen. een kruis een oxer een steil met een ton er onder en een planken hindernis.
we werden meteen flink aan het werk gezet en na een poosje gingen we springen de hindernissen stonden niet al te laag en de ponys waren erg nerveus door al die langslopende kinderen. ik moest als laatst eerst een ander meisje dr pony weigerde bijna alleen maar. daarna ging het bij de 2 e redelijk en bij mij ook.

ronde 2. de eerste pony was weer super vervelend. en ik moest naast de hindernis staan met gilly en een zweepje zodat ie er over ging. ik heb um 3 meppen verkocht en gilly hem een hap in zn nek omdat ie door dr heen wou. eindelijk ging ie.
toen was dat andere meisje weer en toen ik. het was kruisje. omdraaien kruisje planken. ik kwam teneerste verkeerd overhet kruis. toen ook nog us mn balans kwijt en ik had gil niet echt onder controle.

Dat was een weigering en ik op de grond. ik viel recht op me hoofd en voel niets!!!!! daarna kwam ik op me rug terecht dat voel ik flink en me kont is het ergste. wat een val zeg hahaha morgen een blauwe bil
nou we gingen verder.

ik moetst het parcours afmaken nou ik zat me toch te shaken! niet normaal. mn zelfvertrouwen was even onder nul gezakt. maar met de eerste galop pas op de hindernis af was ie al zo hoog als de twintowers hihi dus dat parcoursje ging errug lekker.

daarna nog eenk eer ging het heerlijk en de 4e keer (tussendoor kregen we bekertje water)(wat een service!)ik begon om 5 voor 8 (8uur is de les afgelopen) en ik mocht het parcourtje rijden. kruis op het allerhoogst (bovenste gaatje) steil met ton 2 gaten hoger oxer 1 gat omhoog.
en beginnen maar van kruis naar oxer wenden voor de planken langs over de ton toen planken (die ze snel 3 gaten hoger gooide) daarna oxer die ookweer omhoog ging en op 1.00 m stond. toen nog even over de ton en kruisje om het af teleren..
en dat was de les! nog even een poos met een meisje uit de les erna gekletst en toen werden we de bak uitgezet
opweg naar huis lette even gebeld en toen kwamen we de avondvierdaagse weer tegen gezellig!!! iedereen kom ik spring achterop.
eindelijk thuis.
lekker afgezadeld en naar huis...
jeetje wat een dag!!!!!!!!!!!!!
nou mensen voor de APPELTAART MOET JE HIER ZIJN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

(beter zo?)
Laatst bijgewerkt door GillyZidane op 04-06-03 22:12, in het totaal 1 keer bewerkt

Ill try to remember every step you walked with me, every moment you make me smile, every moment I cherish.


GillyZidane

Berichten: 4409
Geregistreerd: 03-03-03
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-06-03 15:25

ja ik heb nu ook les van bep! ik hoorde het al van myrthe ja Knipoog nikki van drie met bram had kuren.

Ill try to remember every step you walked with me, every moment you make me smile, every moment I cherish.

GillyZidane

Berichten: 4409
Geregistreerd: 03-03-03
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-06-03 23:55

hihi dat heeft ie zeker erg vaak. maar hij vond het te warm en dacht ik stop doe het zelf maar. en de rest was het daar nie tmee eens

Ill try to remember every step you walked with me, every moment you make me smile, every moment I cherish.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Dartel, Ilona__, majemalo, ola42, Roosch, xAnthea en 44 bezoekers