Imker wordt verwend!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Imker wordt verwend!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-03 16:16

Mijn aankopen voor Imker deze week rijzen de pan uit: Vrijdag kreeg hij op de 2e hands ruitersportbeurs in Nuenen al 2 nieuwe dekjes, van mijn vriendin kreeg hij ook al een nieuw dekje van Equiline en nu krijgt hij a.s. vrijdag ook nog een wasmachine kado, omdat zijn oude niet meer sloot. Het clipje van de deur doet het niet meer, als ik nu iets wil wassen op stal, dan moet ik op een hooibaal gaan zitten en het deurtje dichthouden, anders krijg ik een overstroming. Op stal heeft hij ook nog zijn eigen wasdroger, voor natte dekens, dekjes en prullaria… Haha! Gek paard, ik zal er binnenkort ook zijn waterkoker maar neerzetten.

chanickyo

Berichten: 2050
Geregistreerd: 11-02-02
Woonplaats: Auckland, NZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-03 17:44

HAah een eige wasmachine en droger. Volgens mij is jou paard heel verwaand Tong uitsteken .
Hij zal er denk ik niet mee zitten, maar jouw portemonee meer.

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-03 18:10

Help, laat onze paarden het niet horen, want die willen dan minstens een hele stomerij in de gang achter! Elke dag schone deken!
En een volautomatische keuken, een poetsmachine en een virtueel vriendinnetje of meerdere per paard... Gelukkig zijn ze ook gelukkig achter in het bos, kunnen ze bomen knuffelen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-03 23:47

Goh, wat heeft mijn paard het dan toch slecht; hij moet mijn wasmachine delen met mijn dochter, vriend en met mij! Haha!

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-03 08:46

Ik weet het, Imker wordt schandalig verwend . Maar een wasmachine op stal en een droger is echt een uitkomst. Ik hoef nu niet 20x na te spoelen als ik een "paardenwasje" heb gedraaid en vriendlief hoeft niet meer te klagen dat zijn kleren onder de paardenharen zit.

Haha, jullie weten ook niet wat deze machine heeft gekost. Hij werkt nog prima, is 9 jaar oud en kostte mij welgeteld 20 euro!!! De droger heb ik toen ik ging samenwonen van mijn moeder gekregen (had ze nog staan en gebruikte ze niet), dus heb ik geen kapitalen uit hoeven geven aan mijn verwenpraktijken.... Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-03 09:12

Hmmmm, die prijzen had ik al gehoord ja Haha!, maar ik vind nog steeds dat Imker verwend wordt hoor Knipoog Haha! Ik zou ook niet weten waar ik nu een extra wasmasjien neer zou moeten zetten en op stal is ook geen optie; meneer pensionhouder ziet me aankomen *LOL*

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-03 09:15

Picasso schreef:
Hmmmm, die prijzen had ik al gehoord ja Haha!, maar ik vind nog steeds dat Imker verwend wordt hoor Knipoog Haha! Ik zou ook niet weten waar ik nu een extra wasmasjien neer zou moeten zetten en op stal is ook geen optie; meneer pensionhouder ziet me aankomen *LOL*


Dat is nu één van de voordelen van je paard aan huis hebben staan. Je mag helemaal zelf beslissen wat je op stal neerzet.

Ik zal nog wat meer vertellen. Imker’s stal wordt binnenkort gerenoveerd (is maar 10 jaar oud, maar je moet toch iets) en nu krijgt hij weer een groot raam erbij! Haha!

Ethelate

Berichten: 21119
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-03 09:35

Imker heeft echt een paradijsje!
Verwend paardje dat het is!
krijgt hij nu een groter raam?
Waar?

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-03 09:46

Ethelate schreef:
Imker heeft echt een paradijsje!
Verwend paardje dat het is!
krijgt hij nu een groter raam?
Waar?


In zijn stal aan de rechterkant zit nu een raam van ca. 80 cm. breed en 40 cm. hoog. Dat wordt nu vervangen door een raam van 1.00 meter breed bij 80 cm. hoog.
Dit is aan de kant van waar mijn trailer staat. Hij kan daardoor dan in de loods kijken (tegen de trailer aan), op zich niet echt schokkend, maar via de dakpanelen van de loods krijgt hij nu een extra lichtinval. *LOL*

Hdoortjez
Berichten: 207
Geregistreerd: 14-07-02
Woonplaats: ???

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-03 10:59

toe maar het lijkt wel een paradijsje voor immy! hartstikke leuk dat je het allemaal kan doen! en even een vraagje: kan ik mijn was van skippie ook brengen? geintje

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-03 11:05

Skippie schreef:
toe maar het lijkt wel een paradijsje voor immy! hartstikke leuk dat je het allemaal kan doen! en even een vraagje: kan ik mijn was van skippie ook brengen? geintje



Haha, tuurlijk kan dat, ik neem het volgende week wel mee naar huis als bij je gelogeerd heb Bloos Haha! !