beetje "onnozel" gedaan

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Titsia

Berichten: 3078
Geregistreerd: 07-05-03
Woonplaats: Kuringen

beetje "onnozel" gedaan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-03 14:04

had gisteren echt geen zin om weer eens die cirkels te rijden enz... Dus vlug heros uit de weide gehaald en wat laten rondcrossen in de piste, dan dacht ik van komaan nog wat onnozel doen. Dus ik tik tegen de binnenkant van zijn been zodat hij zijn hoofd tot daar brengt, wat doet meneer dat beentje optillen en hoofd er tussen ik stond er echt op te kijken van uh??? dus vlug wortel gepakt, beentje zelf gevraagd en hups weer dat hoofd tussen de benen terwijl been wat achteruit getrokken en jaja *LOL* ik had een knielend paard.. Vraag mij af wat de commando's zijn voor lig en zit? haha stel je voor.
Ben er ook ff op gaan staan, vraag mij toch wel af hoe die stuntrijders dat toch doen, ik schoof er zo af!!...
Iemand tips voor spaanse spas? want als ik een tikje tegen zijn been geef heft hij dit wel op maar gewoon om een voetje te geven...
bye

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-03 14:12

Kijk alsjeblieft uit wat je doet als je 'm een compliment (want dat was het als het 1 beentje naar achteren was) aanleert, dat hoofd zou ik dan niet tussen z'n benen vragen....
(ik heb er geen verstand van, maar lijkt mij niet handig. Iemand met verstand van VD kan er misschien meer over zeggen? )

Titsia

Berichten: 3078
Geregistreerd: 07-05-03
Woonplaats: Kuringen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-03 14:15

tja ik heb zo ook maar afgezien van iemand, en die haar paard heeft er toch niets aan over gehouden ofzo dus???

Kiara

Berichten: 10899
Geregistreerd: 10-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-03 14:16

Ik kan me voorstellen dat het leuk was dit mee te maken met je paardje.
Maarrrrrr.........
Ik zou als ik jou was niet geheel zelfstandig zonder enige kennis aan de slag gaan op deze manier hoor!
Straks leer je (misschien wel onbewust) dingen aan die ook heel gevaarlijk kunnen zijn.
Zoek iemand met verstand van VD en ga samen anders een kijken wat de mogelijkheden zijn?
Veel plezier!

Titsia

Berichten: 3078
Geregistreerd: 07-05-03
Woonplaats: Kuringen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-03 14:19

kan je er dan zoveel mee verkeerd doen? Sorry als dit stom overkomt. Ik deed dit met mijn vorig paard ook, gewoon om niet altijd de sleur erin te houden van dressuur, en heros had hier echt wel plezier in. En ik ken iemand die verstand heeft van VD (staat ook bij mij op stal). Dus van haar heb ik dit geleerd, alleen de spaanse pas lukt mij niet.

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-03 18:39

mijn manier zou het ook niet zijn met het hoofd tussen de benen, maarja, wie ben ik?.
Je kan ontzettend veel verkeerd doen met VD, maar gelukkig gaatr het ook heel erg vaak goed.
VD is alleen meer dan een paard domweg wat kunstjes leren, maar dat snappen veel helaas niet

Titsia

Berichten: 3078
Geregistreerd: 07-05-03
Woonplaats: Kuringen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-03 22:48

tuurlijk dat het veel meer is als een paard domweg kunstjes te leren, maar ik wou gewoon eens wat anders, en wou dat hier gewoon neerplaatsen, maar mag ik dan ook weten wat het "nadeel" kan zijn van zijn hoofd tussen zijn benen te brengen?? Want dan ga ik een discussie aangaan met degene die het mij heeft laten zien Lachen