nouja wat ik nou weer heb meegemaakt

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Charaz

Berichten: 24286
Geregistreerd: 12-04-02

nouja wat ik nou weer heb meegemaakt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-03 19:01

Vandaag na school ging ik samen met een vriendin (Marjolein) en haar pony (Oxybére) een bosrit maken.
Het ging allemaal gewoon lekker relaxed en voor dat je in het bos bent moet je ook nog een stuk over een fietspad.
Wij reden op dat fietspad (zit een klein strookje gras (1m) tussen fietspad en weg). rijd er een auto langs met een open raam en die spuit zo met een waterpistool tegen Oxybére's hoofd aan tegen Azra aan.
Oxybére begont te stijgeren, Azra maakte alleen een schrikreactie. We hebben ze nog iets nageroepen van 'achterlijke idioten, als je echt lef hebt kom je nu hiernaar toe en doe je het nog een keer'.
Maar die auto was al weg, we zijn er nog in volle rengalop achteraan gegaan, maar hij was al te ver weg.
Natuurlijk geen nummerbord onthouden, zelf merk van de auto niet.

Leonie_M

Berichten: 4488
Geregistreerd: 08-11-01
Woonplaats: Dordrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-03 19:08

wat asociaal zeg. sommige mensen denken echt dat ze grappig zijn. grr.
Gelukkig is alles goe afgelopen

dutchy_

Berichten: 4304
Geregistreerd: 04-05-02
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-03 19:11

Ja. Je had het net verteld. Echt aso!

Charaz

Berichten: 24286
Geregistreerd: 12-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-03 19:55

't is jammer dat ik geen nummerbord heb opgeschreven. ik zou ze kunnen aanklagen vanwege poging tot doodslag Tong uitsteken

dutchy_

Berichten: 4304
Geregistreerd: 04-05-02
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-03 20:07

DINSDAG 3 JUNI 2003-Oudenbosch/hoeven
paarden met 2 berijders aangevallen met een pistool! De aanvallende auto kwam met een noodgang aanrijden en begon te schieten op de 2 onschuldige meisje.

zie het al helemaal voor me. In de bode ofzo

Charaz

Berichten: 24286
Geregistreerd: 12-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-03 20:10

haflingerfan schreef:
DINSDAG 3 JUNI 2003-Oudenbosch/hoeven
paarden met 2 berijders aangevallen met een pistool! De aanvallende auto kwam met een noodgang aanrijden en begon te schieten op de 2 onschuldige meisje.

zie het al helemaal voor me. In de bode ofzo


hahaha echt een opmerking voor jou *LOL* *LOL* *LOL* lig helemaal dubbel

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-03 20:19

Zoiets had ik van de week ook, tenminste dat mensen bewust je paard willen laten schrikken.

Ik was een buitenrit aan het maken met een stalgenootje en m'n bijrijdster (zij zat op de fiets). We waren op het fietspad een stukje en Patricia (m'n bijrijdster) die hield het achteropkomend verkeer in de gaten. Komen er drie jochies op 2 scooters aan en Patricia hintte dat ze langzamer moesten rijden, ze hadden een flink tempo. Wat doen ze? Expres nog harder gaan rijden, vlak langs Kasmier en op 1 wiel!

Gelukkig had Patricia mij en m'n stalgenootje al gewaarschuwd dat ze waarschijnlijk iets van plan waren, dus we hadden onze paarden al stilgezet richting berm. Blij toe schrokken ze alleen een beetje en deden niks geks.

Mijn god, dat had zo verrot af kunnen lopen. Wat als de paarden finaal over de zeik waren gegaan. Brr... ik was zo kwaad! Maar ja, gelukkig is er niks gebeurt. Maar bij dat soort tiepjes krijg ik toch heel erg de neiging om de nekken om te draaien.

Ik kan er echt heel slecht tegen dat mensen soms bewust ongelukken willen veroorzaken Boos!

missnynke

Berichten: 8492
Geregistreerd: 11-05-02
Woonplaats: Hallum

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-03 20:26

tjong....die lui zou je eigenlijk om moeten trappen, zodat ze van hun scootertjes vliegen en die flink beschadigd raken...

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-03 20:42

Moet zeggen dat ik die drang ook heeeeel erg naar boven voelde komen Haha! Ik heb ook geloof ik nog nooit zo vuil gekeken *LOL*

Ferretangel

Berichten: 264
Geregistreerd: 29-05-03
Woonplaats: Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-03 22:50

Ze vinden zichzelf dan ook zooo grappig terwijl ze er gewoon niet bij nadenken wat er wel niet kan gebeuren...
Ik reed ook eens mee op de bok,komen ze met een rotgang langsrijden en opeens toeteren en doen.
De paardjes sjeesden er vandoor en we kregen de kar haast niet stil,o ik was zo boos en toen kwamen ze later nog eens langsrijden en lachen!!!
O dan zou je ze het liefste achter de kar binden en nog eens dat in het zelfde tempo het rondje over doen! Schijnheilig

Kusia

Berichten: 4225
Geregistreerd: 27-02-03
Woonplaats: Rhoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-03 23:28

Zulke mensen ben ik gelukkig nog nooit tegengekomen.
Bij ons op de dijk rijden ze zo asociaal hard langs mijn verzorgpony dat ik hun niet eens zal helpen wanneer zij een auto-ongeluk hebben, omdat zij zelf erg onvoorzichtig zijn.

Tancreda4

Berichten: 24029
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-03 08:50

Echt associalen!!!!! Brrr. Hebben wij ook wel eens gehad, een brommer die keihard langs onze paarden scheurde. Langleven de lengte van zo'n menzweep. Toen ie nog een keer zo hard langs ze kroste (paardjes huppel de hup) kreeg ie een mep Haha!

Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-03 09:24

Lekker asociaal zeg! Laatste keer dat mij wat overkwam (ja bij ons rijden ze ook altijd loeihard) was nog wel met een auto met trailer!! Ik reed mooi midden op de weg en dan iets rechts. Ik gebaren van langszamer, maar nee hoor, en ze gingen ook niet aan de kanten. Vlak langs me heen, pony steigert en ik schamp net langs een dikke boom met m'n schouder en hoofd. Lang leve mijn helm, maar wat als ik er heel hard tegenaan knalde? En het stomme was nog, die auto met trailer reed bij buren in de straat het erf op. M'n pony was helemaal bang, ze is ook nog jong. Maar was ze echt verkeersmak dan was ik er zo achteraan gegaloppeerd. Ik heb de auto wel onthouden, en ik denk dat ze nog wel een keer terugkomen, want ze hebben dacht ik een paard in de opfok.

iwayalover

Berichten: 7755
Geregistreerd: 02-02-03
Woonplaats: Boxmeer(Noord-Brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-03 10:39

jezus wat aso! mensen hebben gewoon geen idee van wat ze doen! echt zo flauw.
gelukkig is er niks ernstigs gebeurd. stel je voor!

Chantalll

Berichten: 1976
Geregistreerd: 23-02-03
Woonplaats: Leek

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-03 11:00

Als lis en ik Tico willen halen moeten we best een eindje lopen heen en etrug langs de weg ... Als er een auto met een rotgang aankomt ... Met name van die jochies die net hun rijbewijs hebben ... Ga ik op hun weghelft staan ... er midden op ... zodat de enige manier om erlangs te kunnen is afremmen en netjes wachtten .... Maar goed dan moet je wel iemand naast je hebben lopen ...

iwayalover

Berichten: 7755
Geregistreerd: 02-02-03
Woonplaats: Boxmeer(Noord-Brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-03 19:12

Chantalll schreef:
Als lis en ik Tico willen halen moeten we best een eindje lopen heen en etrug langs de weg ... Als er een auto met een rotgang aankomt ... Met name van die jochies die net hun rijbewijs hebben ... Ga ik op hun weghelft staan ... er midden op ... zodat de enige manier om erlangs te kunnen is afremmen en netjes wachtten .... Maar goed dan moet je wel iemand naast je hebben lopen ...


Ik weet niet of dit wel zo slim is!
Misschien ziet die automobilist je dan wel te laat en ben je zelf de l*l!

Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-03 20:10

Chantall, dat van jouw is idd wel heeeel erg gevaarlijk! Straks gaat het een keer mis en dan ben jij of je paard de pineut.

Gelukkig dat het goed is afgelopen New Forestlover! Ik vind het echt kinderachtig en stom! het kan echt heel gevaarlijk zijn om een paard zo te laten schrikken.

The_man
Berichten: 394
Geregistreerd: 16-05-03
Woonplaats: vraag maar

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-03 21:25

Wat een geluk dat er niks gebeurd is!
Echt stom van die mensen zeg, om zomaar met een waterpistool te gaan schieten!

Anne_GTI

Berichten: 18200
Geregistreerd: 26-09-02
Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-03 22:48

Je paard moet toch onderhand een complete training voor politiepaard aankunnen voordat je tegenwoordig de weg op kunt met al die loslopende idioten.... Heb zelf ooit iemand met een lange zweep van de fiets gemept omdat die mafkees een strijker achter mijn paard gooide... HIJ KNALLEN, IK OOK KNALLEN.... Hij had later denk ik wel knallende koppijn. toch hard zo'n fietspad....