Hij was zooo vervelend

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
DunjaR
Berichten: 3404
Geregistreerd: 12-05-03

Hij was zooo vervelend

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-03 16:15

Hebben jullie dat ook wel eens dat je paard gewoon zoooo vervelend is dat je hem wel eens achter het behang wilt plakken ?? dat had ik dus gisteren met Mango jeetje wat was hij vervelend het volgende gebeurde er gisterenavond ;

ik had een halfje brood gekocht ik geef hem een beetje en hij wilde alles hebben dus toen ik aan het poetsen was zat hij dus heel sneaky met zn neus in de plastic zak!

Ik ging rijden nix aan het handje een beetje wakker en ineens met het uitstappen vond ie ineens een hoekje eng en er gewoon niet langs gaan maar in dat hoekje zit de deur en ik wilde naar buiten met hem!!
Gelukkig kwam Jannekke met Gypsy aangereden die zette haar ervoor en zo gingen we gezamelijk naar buiten.

later eerst laten drinken etc effe schoon poetsen want voor het rijden had ik het met een franse slag gedaan en na het rijden vind ie het ook heerlijk, had merisa een lekker maaltje gemaakt voor een van onze manegepaarden wij zij op ging springen maar ze zette het dus bij Mango zn box, hij kan alle knopen los maken echt elke dat had hij dus gedaan en zat dus het lekkernijtje op te eten!!

al met al was tie gewoon zooooo drakerig maarja hij blijft mijn lieverd !!!

Hij kan namelijk ook zooo lief zijn en super voor je lopen!

callippo

Berichten: 3200
Geregistreerd: 03-06-02
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-03 16:23

En dat noem jij vervelend???
Ik vind het wel grappig, je hebt gewoon een slim paard Lachen

Sietez

Berichten: 8795
Geregistreerd: 03-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-03 16:27

hihihi ik vind het ook wel grappig Haha! Haha! geinig paardje dan

DunjaR
Berichten: 3404
Geregistreerd: 12-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-03 16:29

ja het is eigenlijk grappig ik heb ook echt gelachen maar als je hard bezig ben etc en dan zie je hem al die truukjes doen dan word je er wel eens moe van maar hij is inderdaad wel grappig he!! vooral die knopen los maken hihihiihihh

annemaria
Berichten: 43
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-03 16:58

Ach ja volgens mij is onze mango een beetje in de puberteit, maar ja lekker laten puberen zeggen ze toch altijd al mag ie soms ook wel een tik krijgen want soms loopt het echt de spuigaten uit. Maar het blijft ons vriendje