Dag lieve Mara...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Dag lieve Mara...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-03 15:18

Op 13 juni 1994 werd je geboren, samen met 2 zusjes en een broertje. Al meteen viel op dat jij de kleinste uit het nest was. Je broertje en zusjes groeiden al snel uit tot speelse katjes, maar jij bleef een beetje achter.
Toen je 6 weken oud was wilde jouw mama niet meer voor je zorgen. Maar alleen eten deed je ook nog niet.
Ik heb toen jou en een van je zusjes mee naar huis genomen. Je sliep bij mij in bed en ik heb je nog 2 weken met de fles gevoerd om aan te sterken. En je begon zowaar te groeien, hoewel je altijd klein gebleven bent.
Toen je een jaar oud was kreeg je een flinke longontsteking. De dierenarts verwachtte niet dat je het zou redden, maar je hebt ons allemaal verbaast doen staan. Met een flinke dosis medicijnen knapte je langzaam weer wat op. Kortademig ben je altijd gebleven, maar je hebt het gered.
In de jaren die volgden had je regelmatig wat. Een nierbekkenontsteking, nog een longontsteking en 2 keer hersenvliesontsteking. Toch knapte je steeds weer op. Na de hersenvliesontstekingen was je wel doof geworden en zo goed als blind. Maar je leek toch plezier te hebben in je leventje.
Tot we gisteren terugkwamen van vakantie. Je was koortsig, at en dronk niet meer en was erg mager geworden. Vanmorgen brachten we je naar de dierenarts en daar werd ons verteld dat je niet meer beter zou worden.
Je had tumoren in nieren, lever en longen en je had pijn. Daarom hebben we je laten gaan. Lieve Mara, ik zal je missen... Slaap zacht...
13-06-1994 - 02-06-2003

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-03 15:38

Wat mooi verteld.
Super dat je zoveel moeite voor het beestje hebt gedaan, dan is het toch altijd extra moeilijk (je krijgt toch een sterkere band met haar) als ze uiteindelijk toch overlijdt. Denk wel dat dit het beste is voor het katje.
Sterkte...

Lautjuh123

Berichten: 5174
Geregistreerd: 20-10-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-03 15:43

wat zielig!
je hebt zoveel voor de gedaan! veel sterkte!!!!!!!!!!

vamp

Berichten: 3861
Geregistreerd: 19-01-03
Woonplaats: waar de zon schijnt

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-03 15:52

he, wat sneu.
zoiets had mn tante ook ( op een boerderij woonde ze) maar daar was een geitje.
alles mee aan de hand.
ik heb daar twee dagen bij gezeten, maar op mn verjaardag is ze dood gegaan.
ik was echt super verdrietig.
heel veel sterkte!

Babsiej

Berichten: 6236
Geregistreerd: 23-09-02
Woonplaats: Aan het eind van de wereld

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-03 15:58

Wat heb je dat onwijs mooi verteld. Heel veel sterkte met het verlies van je kat. Zelf moeten we helaas ook binnenkort een kat laten gaan. Hij is al eens geopereerd aan zn darmen, zn schildklier is verwijderd, en nu heeft ie het ook aan zn hard. Daarvoor krijgt ie per dag 5 tabletten en 2 capsules voor in zn strot gedauwd, maar knapt er nauwelijks van op. Hij krijgt nu nog 3 dagen medicijnen, en dan is het op.... Kijken hoe lang hij het nog red zonder de medicijnen, krijgt ie pijn, laten we m gaan..Boos!

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-03 16:22

Het moeilijkste vind ik dat het zo onverwachts kwam. Vorige week was ze nog helemaal zichzelf, en nu was het een hoopje ellende. Volgens de dierenarts zou ze ook zonder spuitje deze dag niet hebben gehaald.
Om haar verdere pijn te besparen hebben we toch voor het spuitje gekozen. Ik sta er helemaal achter, maar ben wel erg verdrietig...
Ik ga straks een mooie foto van haar opzoeken en die krijgt een mooi plaatsje aan de muur.

_Tanja_

Berichten: 5860
Geregistreerd: 21-12-02
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-03 16:25

aaa wat sneu....heel mooi verteld.....echt heel goed dat je zoveel voor hem hebt gedaan...jammer dat hij dood is maar beter geen pijn voor dat beesje want dat is ook niet fijn....HEEL VEEL STERKTE

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-03 17:33

tuurlijk ben je verdrietig, dat mag je ook zijn!!!!!!!!
heel veel sterkte ermee!!!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-03 19:54

Je moet maar zo denken, je hebt haar een geweldig leven bezorgd! Sterkte!

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-03 20:56

*jikes* wat sneu voor je zeg! Sterkte...

Helaas weet ik hoe het is om je liefste huisdier te moeten laten gaan...

Pauline
Berichten: 12188
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-03 00:10

Ach ook al een dood beestje, zielig hoor. Maar je hebt er alles aan gedaan en dan hoef je je daar iig niet druk over te maken, toch?
heel veel sterkte.