Boktrit het Gooi

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Boktrit het Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-03 20:40

Ook van mij maar even een verslagje van vandaag.

Vanochten om 7 uur op, spullen gepakt en naar stal gegaan. Dennis was er al, dus even rustig de paarden gepoetst, spullen gepakt en op de trailer gezet (het was pas de 2e keer op de trailer en ze liep er zo op).

Toen richting Maartensdijk, daar aangekomen werden we begroet door Dynamiek, Prima, Orri, Napoleon en Mammasan, die er al waren (hoop dat ik niemand vergeten ben). Regina (en Chrisje, paard van Dennis) waren allebei voor het eerst weg, gingen voor het eerst het bos in en voor het eerst met een groep paarden weg. Vooral Regina vond het allemaal behoorlijk spannend, en was druk bezig met Chrisje in de gaten houden. Op de parkeerplaats was ze behoorlijk druk, en ging ze (toen ik er net op zat) al een keer de parkeerplaats rond met mij, ipv ik met haar Schijnheilig

Toen we een keer op weg waren, ging het steeds beter. Toen we een tijdje stil moesten staan om op de rest van de groep (met gehuurde paarden en met Jewel) te wachten. Daar kwamen we ook favorietje tegen, die zich bij de groep voegde (wat een ontzettend leuk ponietje is dat Kwijl )
In het begin was Regina nog wat te enthousiast, en wilde ze ook niets van andere paarden weten (een rood strikje in haar staart had wel gemogen...). Ook water was erg eng, dus zat ik al een paar keer bijna op een boom . Toen ze moe begon te worden (na een uur al, har conditie is behoorlijk slecht), werd ze een stuk makkelijker. Alleen paarden die van achter (in een hoger tempo dan ze loopt) aan komen zijn eng Verward
Het ging steeds beter, andere paarden mochten ook naast haar komen lopen, vooral Dynamiek had ze weinig problemen mee. Ze is uiteindelijk zelfs door de plassen gelopen (ze had dan ook dorst Pling ).
Had nog wel een sprongetje willen proberen, maar Napoleon nam de hele hindernis mee Extreme duivel

Toen Lautjuh van haar paard viel, heeft ze even ophaar achtebenen gestaan, omdat ze vond dat ze te lang stil moest staan. Maar verder heeft ze zich echt super goed gedragen. Het viel me eigenlijk alles mee

Thuis aangekomen nog even afgespoten, ook voor het eerst. De idioot vond het heerlijk als haar hoofd afgespoten werd, maar als ik haar achterbenen af wil spuiten raakt ze in paniek. Zal toch ergens een slechte ervaring zijn. Het blijft een raar paard Haha!

Kortom een zeer geslaagde dag, zeker voor herhaling vatbaar.

Lautjuh123

Berichten: 5174
Geregistreerd: 20-10-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-03 21:16

op haar achterbenen Tong uitsteken
komt niet door mij Schijnheilig jullie haden door kunnen rijden Tong uitsteken

Melissa

Berichten: 5812
Geregistreerd: 23-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-03 21:17

AHhaha die lautjuh he Haha!
Ik lag ook bijna, mijne ging ook vet raar doen (kop tussen benen en spring, spring Haha!) maar gelukkig bleef ik een soort van zitten Knipoog

Hetw as zeker een geslaagde dag!Doen we snel eens over want nou heb ik de helft nog niet gesproken

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-03 21:40

Ja de foto's ben ik mee bezig nu...
het was erg gezellig, snikheet en gezellig Knipoog

Nintu

Berichten: 4304
Geregistreerd: 16-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-03 22:14

Hebben jullie trouwens nog erg lang gewacht op ons? Haha! *waren de weg beetje kwijt*

Dat van Lautjuh was eigenlijk best wel een grappig gezicht, lautjuh half om nek van paard, ik: Lau zitten!! Tong uitsteken, maar toen lag ze al Haha! Ik reed nog maar een klein stukje achter dr dus moest peerd snel omtrekken anders waren we er zegmaar best wel tegenaan geknald Schijnheilig

Jaa orri foto's! Haha!

Lautjuh123

Berichten: 5174
Geregistreerd: 20-10-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-03 22:28

jaaa sorry Boos!
ik was op dat moment bezig met omrollen van mezelf anders was jij over me heen gedenderd Tong uitsteken
ik vraag me echt af hoe die om nek heen actie er uit gezien moet hebben Haha!

Denman

Berichten: 303
Geregistreerd: 13-04-03
Woonplaats: Tiel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-03 22:53

Het was een leuke rit
en m´n paard heeft er echt van genoten Pling
Ze was superbraaf, één klein bokje tussendoor,
maar ik had eigenlijk veel erger verwacht van haar }>
Dus ik ga dit zeker vaker doen, helemaal nu ik weet
dat ze zo supermakkelijk op de trailer zijn.

favorietje
Berichten: 956
Geregistreerd: 22-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-03 22:55

ik vond het ook echt heel erg leuk!!
Favorietje was alleen een beetje druk (zo is ze anders nooit ), allemaal erg leuke paarden en leuke mensen dus zeker voor herhaling vatbaar!!!!!
ach loutje ben je van je paard gevaalen, hoe komt dat dan weer? wou je de grond van dichtbij bekijken? Haha! !!
nou ik w8 met spaning op de foto's van die van melissa werken bij mij niet Frusty

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-03 22:55

Steffi schreef:
Hebben jullie trouwens nog erg lang gewacht op ons? Haha! *waren de weg beetje kwijt*


Een beetje? Haha!

Ach, het was mooi weer en de paarden hadden er ook niet zo heel veel problemen mee om stil te staan. Hebben daar denk ik een kwariertje gestaan ofzo?

Lautjuh123

Berichten: 5174
Geregistreerd: 20-10-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-03 22:56

loutje?? Tong uitsteken
nee mijn paard deed blij Tong uitsteken ik wou wel eens zien hoe zn oren er van dichtbij uitzagen Tong uitsteken maar ging toch niet helemaal goed Schijnheilig

favorietje
Berichten: 956
Geregistreerd: 22-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-03 22:58

oww oke niet hard gevallen???

Lautjuh123

Berichten: 5174
Geregistreerd: 20-10-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-03 22:59

mwoah valt wel mee Tong uitsteken
beetje op mn stuitje Tong uitsteken bukken gaat niet helemaal lekker maar boeit niet Haha!
risico van paardrijden Tong uitsteken

Maclee

Berichten: 850
Geregistreerd: 29-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-03 23:01

Ha! Leuk dat ik jullie tegenkwam onderweg.

Wij stonden net even een plas- (paarden) en drinkpauze (ruiters) te houden op een stil bospaadje toen er een grote groep ruiters aan kwam sjeezen Knipoog

Duidelijk geen klasje van de manege want *teveel ruiters, *niet allemaal een cap op Cool , *veel rugzakjes Vork .

Toen ik ook nog een gezicht meende te herkennen van een meisje dat ik wel eens op een Boktmeeting had gezien kreeg ik al een idee.

En toen ik even later de groep inhaalde met een ruiter in het zand na een bok van een paard wist ik het zeker. Dit is een BoktRit }> Haha!

Ik was dus die 'mevrouw' op die lieve Quarter *LOL*

Fijn dat jullie een lekkere rit hebben gemaakt. Je kan in de Vuursche bossen dan ook zalig rijden!

mobick

Berichten: 3263
Geregistreerd: 24-05-02
Woonplaats: Maartensdijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-03 11:04

Richtje, ik wilde nog gisteren nog wel e.e.a. over je paard vragen, maar helaas was mijn stem zo hees en jouw paard niet zo gecharmeerd van andere paarden dat ik maar even uit je buurt ben gebleven. Hele leuke merrie heb je.... (ja ik heb een passie voor Gelderse paarden zoals je aan die lange wel kunt zien.). Wat ik zo leuk vond aan die merrie dat het zo echte kijkerige tikkie nerveuse gelderse is.... dat spreekt me zo aan bij Gelderse paarden.

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-03 11:45

mobick schreef:
Richtje, ik wilde nog gisteren nog wel e.e.a. over je paard vragen, maar helaas was mijn stem zo hees en jouw paard niet zo gecharmeerd van andere paarden dat ik maar even uit je buurt ben gebleven. Hele leuke merrie heb je.... (ja ik heb een passie voor Gelderse paarden zoals je aan die lange wel kunt zien.). Wat ik zo leuk vond aan die merrie dat het zo echte kijkerige tikkie nerveuse gelderse is.... dat spreekt me zo aan bij Gelderse paarden.


Het ging op het eind wel beter gelukkig, toen konden Dynamiek en Mammasan zonder gevaar naast mij rijden Haha! Napoleon, moest ze nog steeds niet zo heel veel van weten...
Dat nerveuse kan trouwens behoorlijk vervelend zijn hoor.
Maar ik pb je wel even.

Nintu

Berichten: 4304
Geregistreerd: 16-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-03 11:50

Nou lau... toen je opstond: Auw auw auw auw auw auw auw auw auw auw
Ach gut en toen: Oh nee mn digi Bloos *LOL*

Marianne -> Ik had een cap op, goed he Schijnheilig maarja 't was ook verplicht als je een paard wou huren, en die beestenw aren nogal maf Tong uitsteken

Ja toen Lau gevallen was zag ik jullie voorbij rijden, ik toen jullie weg waren: Hee die had een boktpet! Tong uitsteken Melis: Bloos had dan wat gezegd! Schijnheilig

mobick

Berichten: 3263
Geregistreerd: 24-05-02
Woonplaats: Maartensdijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-03 11:54

Richtje"]
[quote="mobick schreef:
Richtje, ik wilde nog gisteren nog wel e.e.a. over je paard vragen, maar helaas was mijn stem zo hees en jouw paard niet zo gecharmeerd van andere paarden dat ik maar even uit je buurt ben gebleven. Hele leuke merrie heb je.... (ja ik heb een passie voor Gelderse paarden zoals je aan die lange wel kunt zien.). Wat ik zo leuk vond aan die merrie dat het zo echte kijkerige tikkie nerveuse gelderse is.... dat spreekt me zo aan bij Gelderse paarden.


Het ging op het eind wel beter gelukkig, toen konden Dynamiek en Mammasan zonder gevaar naast mij rijden Haha! Napoleon, moest ze nog steeds niet zo heel veel van weten...
Dat nerveuse kan trouwens behoorlijk vervelend zijn hoor.
Maar ik pb je wel even.
[/quote]

Ik weet er alles van, dat nerveuse...... ik wacht je pb wel even af.

Melissa

Berichten: 5812
Geregistreerd: 23-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-03 19:14

Marianne schreef:
Ha! Leuk dat ik jullie tegenkwam onderweg.

Wij stonden net even een plas- (paarden) en drinkpauze (ruiters) te houden op een stil bospaadje toen er een grote groep ruiters aan kwam sjeezen Knipoog

Duidelijk geen klasje van de manege want *teveel ruiters, *niet allemaal een cap op Cool , *veel rugzakjes Vork .

Toen ik ook nog een gezicht meende te herkennen van een meisje dat ik wel eens op een Boktmeeting had gezien kreeg ik al een idee.

En toen ik even later de groep inhaalde met een ruiter in het zand na een bok van een paard wist ik het zeker. Dit is een BoktRit }> Haha!

Ik was dus die 'mevrouw' op die lieve Quarter *LOL*

Fijn dat jullie een lekkere rit hebben gemaakt. Je kan in de Vuursche bossen dan ook zalig rijden!


En ik was dat meisje die vroeg welke bokker je was Haha!

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-03 19:29

Richtje schreef:
Het ging steeds beter, andere paarden mochten ook naast haar komen lopen, vooral Dynamiek had ze weinig problemen mee. Ze is uiteindelijk zelfs door de plassen gelopen (ze had dan ook dorst Pling ).
Had nog wel een sprongetje willen proberen, maar Napoleon nam de hele hindernis mee Extreme duivel


Hahahaha lol *LOL*