Ben ik nu een kakker? (geweldig dagje!)

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Ilse

Berichten: 11637
Geregistreerd: 21-03-02

Ben ik nu een kakker? (geweldig dagje!)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-03 20:01

Vast wel,
ik heb namelijk sinds vandaag een nieuw bit, en niet zomaar eentje! Een KK van Sprenger, goedkleurig. Ik ben er super blij mee, maar ik geloof dat bank dat nietis }> . Ik rijd nu dus rond met een paard dat een bit van 109,95 euro in zijn mond heeft hangen!
Maar goed, niks voor niks; want hij heeft nu geen last meer van wondjes en hij is zoo veel meer ontspannen! Ik kan hem gewoon super corrigeren toen we een uitwaai galopje maakte.
Ik heb dus echt súper gereden!
En als klap op de vuurpijl heb ik vandaag dan toch mijn nieuwe zadel gehad. Toch maar geen Kieffer Lusitano, maar een Wintec 500 dressuur. Eigenlijk een betere keuze voor mij omdat ik nooit zin hem om dat zadel schoon te maken, en beter voor Racer omdat hij zeker nog groeit.
Nu moet ik alleen wel overgaan, anders brengen mijn ouders hem terug...
Maar dat ga ik vast wel, ik heb er vanmiddag iig mee proefgereden en hij zat super voor beiden.
De vrouw van de ruiterzaak die mee was om te passen keek haar ogen uit, ze geloofte niet dat Racer een draver was! Ze was helemaal verbaast toen hij aan de teugel liep en dat hij zulke ruime passen had. Ze voorspelde me een grote dressuur-toekomst. Dat is toch wel errug leuk om te horen! En ook nog extra omdat zij er enorm veel verstand van heeft.
Al met al een gewldig dagje, helemaal blij met mijn nieuwe spullen en ook nog eens extra lekker gereden!
Ik werd al voor kakker uitgemaakt toen ik vertelde dat ik dat bit had. Het was uiteraard wel een grapje, maar het geeft me toch wel iets trots, logisch toch?

Martenique
Berichten: 1606
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-03 20:18

ha, is toch leuk!! en volgens mij heb ikhet zelfde bit:) zijn we samen kakker;)

Passionato

Berichten: 1471
Geregistreerd: 23-05-03
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-03 20:28

Ik wil ook de nieuwe kK Konrad Ultra een keer proberen. Ik wil er alleen wel een weekje mee gereden hebben voordat ik er een koop... anders is het een beetje zonde van je geld. Ik geloof dat ze er op de sprinngstal een hebben.. Lachen
Niet dat ik te klagen heb over het bit dat ik nu heb, rijd nu met een gewoon trensje van Robart, de pinchless.. superzacht bitje en hij loopt er super op..

Ilse

Berichten: 11637
Geregistreerd: 21-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-03 11:49

Martenique schreef:
ha, is toch leuk!! en volgens mij heb ikhet zelfde bit:) zijn we samen kakker;)


Ja inderdaad Haha! . Lijkt die van jou ook een geheel ander paard? Ik heb nog nooit zo fijn gereden! En hij volgend mij ook niet want zijn oortjes stonden de hele tijd naar voren Lovers .

Alja

Berichten: 25583
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-03 19:11

wat leuk voor je en een nieuw bit en een nieuw zadel..
en nu maar overgaan!!

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-03 19:15

ik lees nog nergens iets over o'lily sjaaltjes, rechtopstaande kraagjes en gaastra jassen, dus dat je een kakker bent valt geloof ik nog wel mee. Knipoog

cracker

Berichten: 3155
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Bekend

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-03 19:19

Vet cool, nou allemaal hopen dat je overgaat!!!!!!!!!

Ilse

Berichten: 11637
Geregistreerd: 21-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-03 19:22

alja schreef:
wat leuk voor je en een nieuw bit en een nieuw zadel..
en nu maar overgaan!!


Ik doe me best, maar het komt vast goed Lachen . Ik ben écht super blij met dat bit, het is echt een ander paard.

Enne SP, ik héb wel een Olily sjaaltje, een super leuke met roze, er zit hier nl. een super leuke winkel van in de buurt. Ik draag hem alleen niet, hij past gewoon super bij het interieur van mijn kamer Haha! .