Update Pompi!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anneke
Berichten: 6668
Geregistreerd: 13-07-01

Update Pompi!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-03 17:00

In een eerder verslag vertelde ik dat Pompidou dus een joekel van een hoefzweer had. Wat dus een grote reden van haar erge kreupelheid was.

Ze heeft in totaal 2 weken op boxrust gestaan, met elke keer haar hoef in het verband. De veearts kwam om de zoveel dagen langs, om te komen controleren, en het verband te wisselen.
Gelukkig genas het erg snel, sneller dan hij verwachtte. Want hij wilde haar eerst nl een ijzerverband laten aanleggen, maar dat was niet nodig.


Ik was blij dat Pompidou echt een 'stalpaard'is, want ze had er totaal geen moeite mee op stal te moeten blijven. Ze kan ook lekker met haar hoofd naar buiten, en ik mestte 2x daags uit.
Ook kwamen de werklui die daar de gehele dag bezig waren, vaak langs,dus aandacht zat. Knipoog

Afgelopen dinsdag is de smid geweest, en heeft ze sindsdien zooltjes onder haar ijzers met silliconen. Omdat er veel druk op moet blijven, omdat anders die lederlaag naar beneden zakt (als ik goed opgelet heb) en je dan helemaal ver van huis bent.

Ze mocht de dag erna eindelijk haar stal uit, en heb ik haar lekker het land op gedaan.
Daar heeft ze zich flink uitgeleefd, maar goed dat kan je niet tegenhouden. Lips are sealed
Ze loopt echt weer als een trein, ik mag haar eerdaags weer wat beginnen te rijden. Lachen

Ik hoop dat er nu echt eens een einde komt aan die ellende.

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-03 17:01

Dat hoop ik ook voor je!! Mooi zo dat het weer goed gaat nu!!

Ferretangel

Berichten: 264
Geregistreerd: 29-05-03
Woonplaats: Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-03 17:26

Fijn dat het zo goed gaat,laten we hopen dat dat zo blijft!

gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-03 22:30

Fijn dat het weer zo goed gaat met je schimmeltje

Hopelijk blijft het zo en kun je nu echt eens lekker beginnen met trainen en ergens naar toe werken!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-03 09:16

Fijn dat het goed gaat, ik ga voor je duimen dat dit het voorlopig was!