Hele lange dag gehad, Stef en knollies gemeet

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Apple

Berichten: 76189
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Hele lange dag gehad, Stef en knollies gemeet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-03 23:15

Vanwege het warme weer wilde ik Kevin reeds 's ochtends vroeg doen. Maar tja: de manegelessen beginnen om 09:00u en die rijden natuurlijk in de buitenbak. En in de binnenbak met dit weer .

Dus ik op mn zaterdagochtend om half 8 naar stal, half borsteltje over Kevin gehaald en 8:00u zat ik er op Cool (en dan te bedenken dat ik doordeweeks pas rond kwart over 8 uit huis ga 's ochtends). Uurtje gereden, daarna uitgestapt op het strand. Dat kon nog net qua strandgangers Haha! . 11 uur was ik weer thuis.

Even koffie gedronken en op naar Stef! Die had gelukkig een hele goede routebeschrijving gegeven waardoor we in een keer goed reden . Bij Stef thuis weer fijn aan de koffie en gekeken hoe de caafjes werden geterroriseerd door de haan van Nimber . Mooi beest trouwens Kwijl .

Toen naar de knollies. Honey en Myst stonden dicht bij de parkeerplaats dus dat was de eerste stop. Myst is een heel leuk veulen, het viel ons op hoe bij haar alles al veel beter geproportioneerd is terwijl een rijpaardveulen in eerste instantie natuurlijk alleen uit been bestaat Lachen .

Gewapend met een ijsje op naar de wei van Jamaica (tijdens dat wandelingetje heb ik het ijsje nog in mn haar gesmeerd en op mn handen ). Natuurlijk stond Jamaica in de allerachterste hoek en wou niet naar voor komen. 'hum, gaan we nu met slippers de wei in'. Ja dus. . Ik vond Jamaica trouwens nog best groot. Had haar eigenlijk kleiner verwacht.

Stef heeft toen in de bak nog wat vrijheidsdressuur met Jamaica laten zien (is dat wel handig met slippers?). Al onze tenen hebben we nog. Daarna de hele veestapel nog afgespoten waarbij vooral Jamey liet zien dat het een keurig opgevoed paard was }> . Tenslotte weer wat gedronken bij Stef.

Toen weer in de auto en op naar het laatste evenement van de dag: een BBQ. Vork. Nu zijn we net thuis dus ik denk dat ik maar naar bed ga Dromen

(morgen heb ik een wat rustiger schema en wil ik pas om 9:00u 's ochtend s rijden *LOL* )

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-03 23:18

nou, heb je het toch aardig beschaafd gehouden Haha! Had een erger verlslag verwacht....
Nee, was gezellie!
En Jamaica onopgevoed???? neeee joh, da's schijn Haha!

horseless
Berichten: 2398
Geregistreerd: 28-10-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-03 23:21

Klinkt gezellie!
apple schreef:
(morgen heb ik een wat rustiger schema en wil ik pas om 9:00u 's ochtend s rijden )

Ik heb uit een heel betrouwbare bron iets anders gehoord... Extreme duivel Slapen

Belker

Berichten: 15298
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-03 23:24

stef schreef:
En Jamaica onopgevoed???? neeee joh, da's schijn Haha!

Daar is het toch een haflinger voor? Haha! Die hebben een hele eigen mening en veel kracht

Apple

Berichten: 76189
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-03 23:24

Beschaafd verslag toch Stef? Haha! Haha!

Horseless: jouw betrouwbare bron klopt niet Lips are sealed *LOL*

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-03 23:27

Belker"]
[quote="stef schreef:
En Jamaica onopgevoed???? neeee joh, da's schijn Haha!

Daar is het toch een haflinger voor? Haha! Die hebben een hele eigen mening en veel kracht
[/quote]

euhm, MAFlinger he!

horseless
Berichten: 2398
Geregistreerd: 28-10-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-03 23:27

O jawel hoor appel, ik pb het wel naar je *LOL*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-03 23:35

gezllige boel hier! maar goed, het was dus een heel leuke dag! begin ook steeds meer uit te zien naar 'mijn' meeting

Apple

Berichten: 76189
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-03 23:38

Zeker voor herhaling vatbaar Lachen

Stef had eerst nog het plan om een buitenritje te doen, maar gezien het weer was het beter van niet Haha!. Die hebben we dus nog tegoed Lachen

Of Stef komt natuurlijk gewoon een keer naar ons toe voor een strandrit Tong uitsteken (en nee, je hoeft niet op Kev te zitten }> )

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-03 09:55

nee, ik ging op Igor, toch??? Haha!

Apple

Berichten: 76189
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-03 12:37

Tuurlijk mag jij op Igor Haha! (hoewel die ook niet zo klein is Lachen )