Concours Hippique Eindhoven geweest

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Koortje
Berichten: 5346
Geregistreerd: 26-12-02
Woonplaats: Rooi

Concours Hippique Eindhoven geweest

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-03 22:06

Ik ben vandaag lekker naar het CH in Eindhoven geweest, net als nog heeeeeel veel andere mensjes!! Het was er ondanks de hitte toch nog aardig druk. Ik had met "Kaunos" (Nicole) afgesproken, maar ik heb nog veel meer andere mensen van stal (en Bokt) daar gezien, was wel grappig. We hebben eerst wat bij het losrijden van het springen gekeken, was wel mooi om te zien, en altijd interessant om te zien hoe professionnals hun paarden (los)rijden, iedereen heeft duidelijk zn eigen methode. Ik vind het vaak nog interessanter om het losrijden te kijken als de wedstrijd zelf, van kijken leer je tenslotte. Schijnheilig
Nicole moest voor een meisje van stal ("Mursey" hier) nog een hoofdstel meenemen, dus hebben we meteen even geshopt. Ik heb me goed in weten te houden, en heb niks gekocht! Heb nog wel getwijfeld over een wit dressuursjabrak voor 12,95 maar dat word weer zo snel vies he! En ik rij geen concours, maar vind het altijd wel supernetjes staan. Wie weet morgen alsnog halen! Haha!
Om 19.30 begon de Kur op muziek, er waren maar 5 deelnemers!!! Tineke Bartels met Luxaflex heeft gewonnen. Persoonlijk verbaasde ik me een beetje over de rangorde van de uitslagen, maarja wie zijn wij als toeschouwers om daar commentaar op te hebben? Scheve mond
Net weer lekker relaxed met een slakkegangetje naar huis gefietst, ff Bokten en internetten, en dan lekker douchen! Voel me net een groot stofnest!

Zazoutje

Berichten: 4797
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-03 22:09

ik heb het op Televisie gezien.. super tof dat je daar bent geweest!

Ferretangel

Berichten: 264
Geregistreerd: 29-05-03
Woonplaats: Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-03 22:21

Op TV?O moet ik ook maar eens kijken,waar lieten ze het op zien dan?

Antoinette

Berichten: 9566
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-03 22:32

Op RTL5 en morgen ook weer als het goed is.

Smaxie

Berichten: 1266
Geregistreerd: 21-05-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-03 23:00

Ik ben vanmiddag geweest, naar de Prix st George wezen kijken... zat op de tribune (onder een boom = schaduw!) en toen was het goed uit te houden!! Waren er maar 5 deelnemers in de kur op muziek? Wie hebben er nog meer gereden Koortje?

Ineke2

Berichten: 33111
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-03 23:03

Ik heb het ook op tv gezien Lachen Maar leuk dat je er live bij was en dat je het naar je zin hebt gehad

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-03 23:24

ik ga er morgenmiddag heen!

ben opzoek naar een mooi&chique hoofdstel, en een heel chique wit dekje voor wedstrijden(clubdekje is aan t slijten en wil ik alleen nog maar met viertal rijden gebruiken)

heb er al zin in!morgen eerst een flinke buitenrit en smiddags naaer eindhoven!
wel sneu voor de paardjes dat het zo heet is, dan is t echt waar om zo te moeten springen!

heeft iemand de koetsentocht nog gezien?
daar reed mn oude ponyclub altijd voorop, en heb ik ook weleens gedaan!superleuk!

gillian

Berichten: 4418
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Haarsteeg

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-03 23:36

ik ben vanochtend geweest, toen was er nog niks te beleven.
in de hoofdring waren de hackneys aan de gang, vind ik persoonlijk niet zo heel boeiend Haha!
bij de dressuurring waren er een stel aan het losrijden, maar verder geen bekenden.
ben toen maar rond gaan shoppen Haha!
ik heb een heel mooi beige anky technical pad gekocht, bijpassende bandages had ik thuis nog liggen.
morgen ga ik ook nog ff met een paar anderen.
toedeledoki
gillian

Smaxie

Berichten: 1266
Geregistreerd: 21-05-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-03 23:37

Ik ga morgenochtend ook kijken... naar de landenproef van de pony´s! Het begint al om 08,15 uur, dus vroeg mijn bedje uit!!

Koortje
Berichten: 5346
Geregistreerd: 26-12-02
Woonplaats: Rooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-03 23:45

Smaxie schreef:
Wie hebben er nog meer gereden Koortje?


1) Tineke Bartels met Luxaflex
2) Karen Nijvelt met Heyu
3) Anne Kee Oostra met Jamaica
4) Petra van Esch met Sultano
5) Joost Smits met Denderos

Smaxie

Berichten: 1266
Geregistreerd: 21-05-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-03 23:50

Ja, ik had net nog even op CH-Eindhoven.nl zitten kijken.. maar daar waren de uitslagen nog niet bijgewerkt... Bedankt in ieder geval!

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-03 01:22

deed joost smits ook mee? die woont vlak bij mij!ben een paar keer bij hem op stal geweest, maar hij gaat nu weg uit hoogeloon, gaat heel erg inkrimpen met zn bedrijf.
zie hem hier weleens met die schimmel voorbij komen, dat is echt een gaaf beest!

Koortje
Berichten: 5346
Geregistreerd: 26-12-02
Woonplaats: Rooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-03 10:42

Ja en toch werden ze laatsten van de 5, was ik het persoonlijk niet al te mee eens, maar wie ben ik he! Boos!

PintoNatal

Berichten: 5407
Geregistreerd: 08-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-03 11:13

Koortje schreef:
Ik ben vandaag lekker naar het CH in Eindhoven geweest, net als nog heeeeeel veel andere mensjes!! Het was er ondanks de hitte toch nog aardig druk. Ik had met "Kaunos" (Nicole) afgesproken, maar ik heb nog veel meer andere mensen van stal (en Bokt) daar gezien, was wel grappig. We hebben eerst wat bij het losrijden van het springen gekeken, was wel mooi om te zien, en altijd interessant om te zien hoe professionnals hun paarden (los)rijden, iedereen heeft duidelijk zn eigen methode. Ik vind het vaak nog interessanter om het losrijden te kijken als de wedstrijd zelf, van kijken leer je tenslotte. Schijnheilig
Nicole moest voor een meisje van stal ("Mursey" hier) nog een hoofdstel meenemen, dus hebben we meteen even geshopt. Ik heb me goed in weten te houden, en heb niks gekocht! Heb nog wel getwijfeld over een wit dressuursjabrak voor 12,95 maar dat word weer zo snel vies he! En ik rij geen concours, maar vind het altijd wel supernetjes staan. Wie weet morgen alsnog halen! Haha!
Om 19.30 begon de Kur op muziek, er waren maar 5 deelnemers!!! Tineke Bartels met Luxaflex heeft gewonnen. Persoonlijk verbaasde ik me een beetje over de rangorde van de uitslagen, maarja wie zijn wij als toeschouwers om daar commentaar op te hebben? Scheve mond
Net weer lekker relaxed met een slakkegangetje naar huis gefietst, ff Bokten en internetten, en dan lekker douchen! Voel me net een groot stofnest!

Ben ook gisteren in concour Hipique geweest, k vond het wel gezellig mayB heb je me wel gezien ik had een topje aan met een koekiemonster erop en op de achterkant de achterkant van de koekiemonstef

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-03 13:42

Ik ben gister ook geweest. Iedere dag eigenlijk..
Ik vond de Kur van Petra van Esch echt heel leuk, en een super leuk beest had ze bij!
Vanochtend ook nog geweest, naar de pony dressuur. Ook erg leuk om te zien, en ook nog naar het ponyspringen geweest van de Hoefslag. Heel leuk.
Ik heb verder nieamnd gezien van Bokt volgens mij..
Misschien iemand mij wel Verward Ik had gister een knaloranje broek aan en een mitella om (daar ben ik elke dag aan te herkennen geweest Tong uitsteken)

Smaxie

Berichten: 1266
Geregistreerd: 21-05-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-03 14:04

Ik ben vanmorgen ook naar pony dressuur wezen kijken... maar heb geen mitella gezien.. hihi!

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-03 14:07

Ik zat helemaal rechts bovenin in t hoekje, als je met je neus naar de tribune staat. Haha! Heb van 9 tot half 11 ofzo even zitten kijken, toen zijn we naar het springen gegaan.

Smaxie

Berichten: 1266
Geregistreerd: 21-05-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-03 14:10

Uhm, dan was ik wel heel dichtbij... ik stond (en zat) op een geritselde bank op hoogte van F (achter fotografes) Er stond een kinderwagen bij ons.. Ik was er om 08.15 uur (JA!!) tot ook ca. half elf... (Ik moet ook zeggen dat ik niet echt op de tribunes heb gekeken)

marloezzke
Berichten: 5560
Geregistreerd: 08-07-02
Woonplaats: mierlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-03 15:06

ben er ook geweest vond het alleen wa tegen vallen vooral bij de kur op muziek.

enne jullie hebben natuurlijk wel allemaal die mooi veel te groten vrachtwagen van ketterer bekeken he. Haha!

celine

Berichten: 225
Geregistreerd: 26-06-01
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-03 15:10

Ik was er ook Haha!.. en ja marloes jullie vrachwagen was heeeeeeel mooi Tong uitsteken
hehe..maare dat tinneke in de kür op muziek 1ste was verbaasde mij ook, ik had eigenlijk petra van esch verwacht.. maja..
ik heb iets van 100 foto's gemaakt.. dusss als er mensen zijn die ze willen zien, moet je ff pb'en..(alleen foto's van zaterdag 30 mei)
groetjussss

vamp

Berichten: 3861
Geregistreerd: 19-01-03
Woonplaats: waar de zon schijnt

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-03 15:12

ik wilde ook kijken Lachen
maar rl lukte niet, en ik heb het programma ook gemist Boos!
leuk voor je ( ben jaloers..)

Branca

Berichten: 6138
Geregistreerd: 30-11-01
Woonplaats: ZO Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-03 16:34

Er waren wel bokkers hoor daaro!!!
En Nathalie..ik heb jou ook gezien..hahaaa JA enne Koortje natuurlijk.
Toen stonden we te kletsen met meiden van de rijvereniging. Jij stond met anderen van de ponyclub? Na de kür naar huis gegaan, toe viel het helemaal stil daar.

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-03 16:52

Ik heb wel eventjes bij mensjes van de ponyclub gestaan ja tijdens de Kür! Ik heb jou helemaal niet gezien volgens mij, haha.

amagun
Berichten: 3061
Geregistreerd: 26-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-03 17:03

Koortje schreef:
Ja en toch werden ze laatsten van de 5, was ik het persoonlijk niet al te mee eens, maar wie ben ik he! Boos!


eeb piaff passage tour zonder enige afdruk? hij dribbelt een beetje meer niet... ik weet dat de man al wat op leeftijd is, en het harstikke leuk vind om mee te doen, maar hij rijd al jaren percentages rond de 57% blijf dan gewoon thuis Frusty

de percentages waren om te huilen, al vond ik dat donderdag mevr Oostra heel erg ondergewaardeerd werd, maar er was natuurlijk maar 1 winnaar Gestion Jup

jen

Berichten: 3212
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Milheeze

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-03 17:07

Wij zijn vandaag ook geweest, heb nog rondgekeken of ik bokkers zag maar helaas. Wij hebben een hele tijd bij het losrijden (springen) staan kijken. We zijn daarna bij de kraampjes rond gaan kijken enzo. Toen poffertjes gegeten (fijn als je iemand bij hebt die die jongen achter de poffertjeskraam kent Knipoog ). Hebben de prijsuitreiking van de pony dressuur nog gezien, zijn toen weer even rond gaan lopen en daarna weer naar de dressuur ring. Hebben daar even op de tribune gezeten in de volle zon. Het werd ons een beetje te heet en zijn toen op het gras gaan zitten. We hebben tineke bartels nog zien rijden en hbben toen nog friet gehaald en zijn gegaan.