Rijden op IJslanders, iemand tips?

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-01 22:34

Wow, dat wordt een leuke ervaring! Weet nog dat ik voor het eerst ging tölten op de IJslander van een vriendin. Ik had ook geen idee wat ik moest doen. Zij zei: gewoon zitten, een beetje achterover, drijven en tegelijkertijd een klein beetje tegenhouden. En zowaar... dat was GAAF! Lachen Lachen

Heb er ook hele leuke foto's van, jammer dat ik hier geen scanner heb. Zal ze morgen meenemen naar mijn werk en dan daar laten inscannen. Lachen Lachen

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>


Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-01 23:00

Bart zegt net dat-ie ze er morgen wel op wil zetten. Dus hou het in de gaten:

Karin goes Icelandic!!!

*LOL* *LOL*

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-01 23:08

Yep, Iceland Air met een tussenstop in Reykjavik (wat trouwens 'stad aan de baai' betekent), en daar dan achterblijven.

Een vriendin van mij is er afgelopen zomer 3 weken geweest met haar vriendje. Dat heeft ze echt handen vol geld gekost. Voorbeeld: pizza (afhaal of in restaurant) = vanaf 40 piek, dagje auto huren = vanaf 300 piek. Echt aso. Maar ja, ze moeten daar alles importeren en dat maakt het leven ook duur.

Maar die foto's die ze hebben gemaakt... echt in één woord SUPER!!! IJsland is vulkanisch van oorsprong en dat is goed te zien. Nieuw-Zeeland is dat trouwens ook, overal vulkanen, kraters en geisers. 't Ligt een beetje verder weg, maar het leven is er wel goedkoper... Lachen

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: anjali, ArtHorse, Vagabondo en 34 bezoekers