Naar Prisca en Leysander geweest

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Naar Prisca en Leysander geweest

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-03 10:15

Het moest er weer eens van komen, ik ging weer naar Nieuwegein. Lang niet meer geweest, laatste keer was toen Leys net aan t herstellen was van zn operatie. Dit keer was het de bedoeling dat ik erop ging en ook nog springen *bibber*
In nieuwegein aangekomen eerst even bijgekletst en toen op naar Leys! Hij blijft stoer Lovers Rustig aan opgezadeld en erop geklommen. TOch wel ietsje groter dan wat ik normaal gewend ben Lachen Maar heel braaf ookal heeft ie erg veel truukjes om onder t werk uit te komen. Eerst even losgereden, wennen aan elkaar en daarna moest ik er toch echt aan geloven.... een sprongetje maken! Wanneer de laatste keer was dat ik dat gedaan had weet ik al niet meer Haha! Maar Leys gaf zo veel vertrouwen en was zo braaf dat het gewoon ging! Ik liftte lekker mee en heb toch nog iets van 80 cm gesprongen Echt stoer Haha!
Na t rijden Leys even losgegooid, ondertussen poging gedaan tot Kasmier van Mayo vangen maar die had duidelijk veels te veel plezier in de wei Toen Leys lekker afverzorgd en op stal gezet.

Was erg gezellig en we doen t snel nog ns over he Pris??

foto's staan trouwens op ITP Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-03 10:25

Wat leuk om te lezen dat het zo goed gaat met Leys! Ik ga snel de foto's bekijken

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-03 10:50

jaa het is heel gezellig maar nu ga ik je eruit schoppen want bijna 24 uur een aapje om me heen is toch wel te gek .

Leys was super braaf was helemaal trots op hem Lovers . Hij is nog wel wat schraal maar dat gaat helemaal goed komen. Indoor 2003 zijn we weer helemaal terug .

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-03 11:31

Leuk om te horen dat je het zo super hebt gehad!

En Kasje... tsja... tweede puberronde??? Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-03 20:00

Hahaha dat is dus de reden dat ik nog steeds niet bij je langs ben geweest Pris, ik ben veel te bang dat ik ook op Leys moet en dan moet springen *LOL* *LOL* *LOL*
Volgens mij hebben jullie een aardig gezellige dag gehad! Ik ga gauw de foto's opzoeken, wil Leys zien!!!

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-03 20:15

hihi mayo kijk dan maar uit als dit pas zn tweede puberronde is, die daarna zijn vaak nog veeeeel erger Tong uitsteken
Sonja groot gelijk hoor dat je niet langs gaat bij Pris, ze is nl echt heel eng!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-03 20:22

Dat vermoeden had ik al heeeeeel lang Maaike, ik denk dat ik BANG zou worden.... Haha!
Hihi, na m'n vakantie ga ik een rondje Zuidelijke Bokkers doen ivm zadel passen in Gorinchem, en dan hoop ik Leysander ook eens in het echie te mogen bewonderen!

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-03 20:25

Zie je wel, Prisca is gewoon echt te eng!! Als jij zelfs bang gaat worden *wat zeker zal gaan gebeuren* moet het wel heel erg zijn met Pris Gelukkig heeft ze een paard waarachter je je kunt verschuilen als je echt heel bang bent Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-03 20:27

Haha maar let op, misschien wordt ze wel bang van MIJ! Doe ik m'n enge westernlaarzen met pizzasnijders aan..... *LOL* Daar worden wel meer mensen vreeeeeeselijk bang van..... Haha!

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-03 20:37

Oeh ja jij bent idd ook erg eng met je pizzasnijders!! Zou wel je eigen bit meenemen met megascharen eraan anders hou je Leys echt niet hoor
Als ik je aan zou zien komen met die laarzen en pizzasnijders denk ik dat ik best wel weg zou rennen op zich Tong uitsteken

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-03 20:45

heeeeeee jullie hebben het wel over dat super brave knolli evan mij he. De zo braaf springt met een bang iemand op zijn rug en dat hij gewoon keurig gaat draven na de sprong Lovers Lovers .

Die rare mensen uit appeldoorn zijn gewoon bang voor mij en TERECHT want de Ngers zijn gewoon beter dan de Appeldoorners.

Hee gaaf Sonja als je langskomt ik zal niet hoog bouwen hoor we beginnen keurig op 40 cm net zoals bij Maaike Vork Vork Vork .

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-03 20:47

maar dan moet je dr wel in de gaten houden Sonja hoor want Prisca bouwt de hindernis heel stiekum achter je rug om steeds hoger *muts*

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-03 20:49

heee dat viel best meee Schijnheilig Schijnheilig Schijnheilig Schijnheilig .

Ik zei dat je het kon en je kon het idd Kwijl .

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-03 05:02

Maaike schreef:
hihi mayo kijk dan maar uit als dit pas zn tweede puberronde is, die daarna zijn vaak nog veeeeel erger Tong uitsteken


*Baart zich alvast zorgen* *LOL*

Ik heb zo'n vermoeden dat Kasje een leven lang kan puberen Haha!

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-03 20:10

*LOL* *LOL* *LOL* Zo'n idee had ik ook toen ik m zo bezig zag in de wei Haha! Achjoh t houdt m jong!

pris wanneer weer??