keuring goed gegaan!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
paulanda
Berichten: 2180
Geregistreerd: 09-07-01
Woonplaats: heerhugowaard(n-H)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-01 16:41

we hadden vandaag een onderlinge keuring bij ons in de buurt mijn 2 merrie's deden mee,ato die van 19 was erg braaf maar leo was erg druk bijna niet te houden,ze is zeer beschermend voor ato en oren plat dus tegen de andere deelnemers,en zij is de baas maar ato liep voor en was het daar niet mee eens.ik werd dus met leo meegesleurd en mijn vader(ja helemaal in het wit!! *LOL* )met ato,er deden zón 6/7 paarden mee,en wat denk je winnen die oudjes (vader+ato)ook nog! Cool mijn vader was met ato dus eerste! Party!!
Clown Haha! en ik werd met leo 2e!! Pling goed he!!bij de uitreiking zei ze dat ze leo eigenlijk qua extrieur mooier vond maar omdat die dus artrose Frusty heeft loopt ze wat voorzichtig(op eieren)en vond ondanks dat ato 19 is er om te Kwijl uitzag Schijnheilig .
dus 2 bekers,2lintjes en 2 medailles(als herrinering).geslaagde dag dus! Sigaar
ik zou eigenlijk ook met mijn nieuwe opaard bertje meedoen maar die had dus dikke benen en liep stijf waarschijnlijk in het land gek gedaan Boos! Frusty zoals jullie weten heb ik nooit veel geluk,net zoals nu dus met hem zou iik ook meedoen met 2 b proefjes maar ja dat ging niet he.
Huilen Verdrietig maar goed was even goed leuke dag we hebben foto's gemaakt worden deze week gedrukt en zal ze edan op zetten,
groetjes nathalie Tong uitsteken

fieke

Berichten: 1060
Geregistreerd: 08-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-01 17:23

gefelicibokt! Haha! Haha! Haha!

paulanda
Berichten: 2180
Geregistreerd: 09-07-01
Woonplaats: heerhugowaard(n-H)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-01 22:00

niet meer reacties?? Verward Verdrietig

paulanda
Berichten: 2180
Geregistreerd: 09-07-01
Woonplaats: heerhugowaard(n-H)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-01 14:59

hallo? Verward Verward Verward

marijke*

Berichten: 886
Geregistreerd: 03-07-01
Woonplaats: Lubbeek, België

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-01 15:29

Een dikke proficiat!!! Pling Ik neem volgende week aan de keuring deel met mijn pony. Heb je jouw pony's ook moeten invlechten? Hopelijk krijgt mijn pony weer geen koliek van de stress. Laat iets weten als je de foto's op eht forum zet hé!

paulanda
Berichten: 2180
Geregistreerd: 09-07-01
Woonplaats: heerhugowaard(n-H)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-01 15:32

ja heb er 2 moeten vlechten maar ben altijd in een kwartier per paard klaar want heb het al vaak gedaan en dan gaat het automatisch,nog veel succes met de keuring ik hoor wel hoe het gegaan is!! Clown

Mytens_oud

Berichten: 4184
Geregistreerd: 20-03-01
Woonplaats: omgeving Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-01 17:31

Citaat:
Op 2001-08-18 22:00, schreef paulanda:
niet meer reacties?? Verward Verdrietig

Nee dus ??? maar je antwoord zelf steeds al zo te zien.

paulanda
Berichten: 2180
Geregistreerd: 09-07-01
Woonplaats: heerhugowaard(n-H)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-01 22:01

als er kennelijk zo weinig reacties zijn hoef ik ook geen foto's ervan neer te zetten.
(sorry beetje sacherijnig kan gebeuren he!) Frusty Frusty