goed gek, 3,5 uur voor een hengst...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-03 00:32

Twee-en-een-half uur? Geen file's gehad, en de gas goed ingetrapt? Moet je nu eens bedenken dat ik vrijwillig dat eind (maar dan nog iets verder) regelmatig reis Haha! En dat van de wegenwerken, ik vind dat ze daar nu eindelijk eens flink opgeschoten zijn, ik heb nog veel vaker en langer in de file gestaan.
Heb je geen foto's?


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-03 11:34

Trailer met paard weet ik niet. Ik heb wel mijn paard in een veevrachtwagen vervoerd (ook max. 90) dus dat komt wel aardig overeen. Toen ben ik uit Zeeland naar Dronten gereisd. We zijn toen om 7.30 vertrokken en kwamen om 11.45 aan, ruim 4 uur dus. Dus, even denken Gent is ongeveer 50 km ofzo van mij vandaan, en Zeewolde is ook een klein half uurtje van Dronten vandaan, ik schat dat jij er een goede 3 uur over zal doen. Maareh, vooral op de ring van Antwerpen vond ik het toen wat link, je rijdt relatief langzaam, en met een trailer heb je een ietwat mindere wegligging. Maar ik hoop voor je dat je een zware auto en trailer hebt, want dat is wel het fijnst. Verder is het goed te doen.


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-03 11:58

Vrachtwagen is zeker aan te bevelen, is wel duur (wij hebben het door een veehandelaar laten doen en kwam op €264,- heen en weer betalen op basis 1 gulden de km), maar t is wel het geld waard. Kijk, mijn paard had opeens trailerangst na een ritje, ze wilde er echt niet meer op en raakte angstig. Vorig jaar veel mee geoefend, en op het laatst ging ze er wel aardig op, dit voorjaar wilde ik haar echter verhuizen, en ze liep er na 3 keer op, eerst wat getwijfel op de laadklep, die was relatief stijl, maar na wat gestamp (even checken of hij wel stevig is Knipoog ) liep ze er zo op. Zij stond dan overdwars en had rechts een balk naast zich. Maar tijdens de reis was ze rustig en ik denk dat ze wel goed gereisd heeft, ook op de slechte wegen in België, destijds was er op een bepaald stuk de weg gestript ofzo, iig de bovenste laag was weg (put dus), en een hele ruwe hobbelige weg, maar ook dat was wel goed te doen.
Succes er iig mee!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: assebassie, Danseresje, dolor, ikkedus, journee, pien2010, SylS, Ubermetrics, Vagabondo, XxMariellexX en 85 bezoekers