Shadow was ontsnapt

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Ineke2

Berichten: 33115
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-01 13:56

Ik ben daarnet langs Shadow geweest, met de bedoeling om te gaan rijden. Dat ging niet door, want er zat geen zadeldekje onder het zadel en ik had er zelf geen een bij mij.
Het halster waren ze ook vergeten terug te leggen in zijn poetskist (zal dus nog wel in de auto liggen)
dan dus maar met het hoofdstel uit de wei halen...

Ik de wei open gemaakt en wilde dus het hoofdstel omdoen. Maar hij glipte dus zo langs mij heen de wei uit!! ( voor de wei is ook nog een groot omheind stuk, dus hij liep gelukkig niet op de weg)

Fijn *zucht* hij was dus vooral geintresseert in gras (in de wei staat ook gras, maar aan de andere kant is dus lekkerder Verward )
Telkens als ik hem vast had ging hij rennen (moet erg komisch geweest zijn Haha! ) dus dat gaf ik na een tijdje maar op. Toen probeerde ik hem jaloers te maken, door een ander paard aandacht te geven (werkt erg vaak) maar het gras was toch intressanter.... Scheve mond\

En eindelijk had ik een geniaal idee! Ik pakte de 'koeieband' waar je de wei mee afsluit en deed dat om zijn hals, zo had ik toch een halster en kon ik hem weer in de wei krijgen! Hehe...na een dik half uur had ik hem eindelijk pff...

Maarja als ik nu weg zou gaan, zou ie dat trucje natuurlijk vaker gaan proberen. Dus ik de wei in en hem goed afgesloten. Daar het hoofdstel ingedaan (o wat was ie opeens braaf Schijnheilig ) en hem weer de wei uitgehaald en op naar de bak.

Nou het stukje wat we normaal in nog geen 2 minuten lopen, deden we nu een kwartier over, want hij vond opeens alles eng!! Frusty

Met longeren was tie gelukkig best wel braaf. Nadat ik hem beloont had en weer terug liep naar wei, vond ie nog steeds alles eng en eindelijk stond ie weer in de wei pff...
Was blij dat ik klaar was, want ik was mij aan het opvreten Boos! Frusty

Hoop dat het morgen beter gaat, want dan krijg ik les van Wendy, hier bekent als Prakkie. Party!!

Sanne

Berichten: 940
Geregistreerd: 01-05-01
Woonplaats: Schenkeldijk, Hoekse Waard

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-01 10:25

wat een deugnietje he? Echt een welshje! maar als je boos bent gaat ie slijmen(net als Beauty) Lovers