vriend met paard!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Passionato

Berichten: 1471
Geregistreerd: 23-05-03
Woonplaats: Ede

vriend met paard!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-05-03 21:50

AHHH !! Ik wordt er helemaal gek van! Dan heb ik weer een leuke vriend, beginnen ze te zeuren dat er teveel tijd gaat naar mijn paard!!
Is helemaaaaaal niet zo! Haha!
Ik heb al wat hartjes moeten breken..maar mijn paard gaat echt voor!
Krijg je weer het gezeur.. ja maar kan je je paard dan niet een dagje op stal laten staan?? jaa daaaaaaag, volgende vriend! hahaha
Ik heb van nu af aan besloten dat ik alleen nog maar een vriend met paarden accepteer..

A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on


Passionato

Berichten: 1471
Geregistreerd: 23-05-03
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-05-03 14:13

Ja ik heb wel vriendjes gehad die het accepteerden (Mijn ex vriend heeft mijn hele wei aangelegd enzo voo rik het uitmaakte) maar soms snappen ze gewoon niet waaarom je er zoveel tijd in stopt. Ik heb nooit verwijten gehad, maar ik kon zien dat ze het toch niet echt leuk vonden.
Het is natuurlijk een best intensieve sport, en ik ben er per dag toch minimaal 3 uur mee kwijt, en als ik meerdere paarden rij etc dan natuurlijk nog veel meer! Echt veel uitgaan etc is er niet echt bij, met mijn studie en wedstrijden heb ik daar echt geen tijd voor!
En ik hoef denk ik niet bang te zijn wat mijn paardrijvriend van mijn rijden vindt... ik ben nogal geisoleerd geworden voor commentaar van mensen als ze aan de kant staan. Ik heb op een manege gestaan ,en dan staan allemaal Anky's langs de kant die het beter weten... tot ze op hun eigen paard zitten.. Ik krijggoed les, en ik luister naar mijn instructrice!!
Verder krijg ik in Belgie ook nog vaak opbouwende kritiek vd springruiters daar etc..
het lijkt me gewoon heel erg leuk om eens samen met je vriendje te gaan rijden en een beetje over dezelfde dingen te praten.... paarden dus!
Alleen.... waarom zijn er zoveel dressuurruiters homo.. en de springruiters eh jaa.... niet echt de meest betrouwbare types? Ze zijn best wel schaars!

A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on


Passionato

Berichten: 1471
Geregistreerd: 23-05-03
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-05-03 18:00

Ja dat weet ik ook wel.. alleen ze zijn zo moeilijk te vinden!!

A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bielsje, maliejane, Manadeluca en 91 bezoekers