zo n rotgevoel

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Geriette

Berichten: 925
Geregistreerd: 04-01-03

zo n rotgevoel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-03 17:35

Hee allemaal,

Ik zit echt in een dip. Het rijden gaat de laatste tijd voor mijn gevoel echt heel slecht en ik bedoel dan echt ontzettend slecht. Iedereen zegt dat het er goed uitziet, maar ik geloof er eigenlijk niet zo veel van. Maar goed, ik heb echt het idee dat ik hem niet goed kan rijden. Naar mijn idee zit er veel meer in. Het is een moeilijk paard, maar ik heb m nu anderhalf jaar en ik heb bijna nooit echt het gevoel dat het helemaal perfect ging. Ik voel me zo schuldig dat mijn paard waar waarschijnlijk veel meer inzit, dat ik die nog niet voor mijn gevoel goed kan rijden. Herkennen jullie dit?

groetjes Geriette

Flower

Berichten: 9277
Geregistreerd: 05-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-03 17:38

Misschien kan je foto's maken of een video nemen.
Dan zie je misschien wel dat je helemaal niet slecht op je paard rijdt!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-03 19:51

Rij je in een groepsles of in een privéles?

The_man
Berichten: 394
Geregistreerd: 16-05-03
Woonplaats: vraag maar

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-03 18:56

Ik herken het ook wel een beetje. De paarden waar ik op rijd (van mijn oom) kunnen heel veel, maar ik kan het gewoon niet.
Ik voel me er alleen niet schuldig over. Het gaat vast niet zo slecht als je dnekt en als het rijden wel zo slecht gaat als je denkt, dan is dat nog steeds niet erg! Je verpest een paard niet zo snel en als je dnekt dat hij meer kan: er zijn heeeel veeel paarden die veel meer kunnen dan wat ze nu doen. Die van jouw heeft het vast zo slecht nog niet hoor!
Dus: KOP OP!!

Botervlieg

Berichten: 9130
Geregistreerd: 20-04-03
Woonplaats: adoptie-Ian woont bij www.aap.nl !

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-03 08:48

Kun je niet een tijdje buiten rijden? Gewoon genieten van je paard en de natuur en je niet zo puur op het rijden fixeren? Word je vast weer blij van en da's ook leuker voor je paard!

Nerd We hoeven toch niet allemaal Anky's Pling te worden? (saaie boel Gaaaap )
Plezier in het rijden hebben, dat is waar het om draait.

En als je per se wilt, valt er buiten ook nog best wat te dressuren, hoor.

Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-03 12:23

Ik ga helemaal met Botervlieg mee!
het moet wel leuk blijven voor je zelf (en voor je paard) dus het hoeft niet altijd serieus.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-03 13:46

Als je privéles hebt kan je misschien aan de instructeur/instructrice vragen wat je misschien niet goed doet?

Geriette

Berichten: 925
Geregistreerd: 04-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-03 15:31

Hee allemaal

Bedankt voor de reacties. Ik heb twee keer in de week priveles en een keer in de week groepsles. En ik ga ook zeker 2 a 3 keer in de week naar buiten. Ik heb dat wel vaker dat het niet goed ging. Vandaag had ik ook priveles en aa het eind ging het best lekker. Iemand die ook op de manege staat zei dat ze het er heel netjes uit vond zien en dat je hem echt zag groeien. Dus zo slecht gaat het blijkbaar niet Lachen

Groetjes Geriette

Sammie

Berichten: 71592
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-03 23:33

groeien? als in .......? Nou ja, Laterzzzz : Tong uitsteken

Lianne007

Berichten: 2886
Geregistreerd: 03-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-03 00:17

Heej ik herken dit...maar met geduld en in jezelf geloven kom je een heel eind Knipoog

Leonie_M

Berichten: 4488
Geregistreerd: 08-11-01
Woonplaats: Dordrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-03 14:45

Je bent niet meteen een anky. Dat moet je leren.
Is alleen maar fijn dat je paard hebt met capiciteit dan kan je meegroeien.
En zet je zelf eens op film, dan kan je zelf zien wat goed gaat en wat niet

FlairS

Berichten: 4755
Geregistreerd: 29-07-02
Woonplaats: Heiloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-03 14:50

Ik zit met hetaelfde.Ik heb het idee dat ik niet kan rijden.Ben met vorige paarden Z geweest maar op dit paard kan ik nog niet eens doorzitten.Ook ik zeg regelmatig dat er helemaal geen vooruitgang in zit voor mijn gevoel.Starten zit er dus zowiezo nog lang niet in.