Gemeet met Emy_dreiklange!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
AmyII

Berichten: 7543
Geregistreerd: 22-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Gemeet met Emy_dreiklange!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-03 08:28

Ja, we hadden het helemaal niet van te voren gepland ofzo, Emy pb-de mij, of ik langs wou komen, leek mij wel leuk. Tijd afgesproken, en ik op de fiets naar haar huis.
Ik raakte de weg kwijt, waardoor ik een beetje (beetje Verward) te laat kwam, ongeveer 'n 25 minuten! Ik kwam aan, en Emy stond al buiten met haar hond. Wat een schatje is dat zeg! Snel wat eten en drinken verzameld, digi gepakt, en op naar Dreik! Even op de fiets gezeten, lekker gekletst, ik kende de omgeving van kamp *LOL*.
Toen we eenmaal bij Dreik aankwamen, keek ze al op, toen Emy haar riep. Wat een prachtpony is dat zeg! En zoo lief Haha!! Dus wij haar gepakt, verzorgt, opgezadeld, en naar de bak. Emy er eerst even op (ik vond het wel spannend, Dreik was één bonk energie. Ik dacht hier niet meer levend uit te komen...) En na héél kort gereden te hebben, mocht ik er even op, we bedachten dat we wel naar buiten konden. Ik vijf minuten gereden, Dreik weer uit de bak, spullen verzameld, Emy erop, en rijden maar. We wouden wel gaan "zwemmen" met Dreik. AZ speelde, dus Dreik werd een beetje onrustig onderweg, waardoor eht ons beter leek, als Emy er naast ging lopen. Zo gezegd zo gedaan. (ik had de fiets, dus ik kon Dreik niet vasthouden). Eenmaal bij het meertje, ging Emy erop met zadel, om even te kijken of Dreik in het water durfte. En maar achteruit lopen en doen, en maar belonen als ze er met haar voorbenen in stond. Na een Tijdje Dreik toch in het water gekregen, vond ze het gras leuker, dus sjeesde ze er snel weer uit. Wij weer even naar onze "zitplaats" en het zadel maar even afgedaan. Emy en ik onze broeken omhoog gedaan (die broekspijpen he) schoenen uit, sokken uit, en hoplaaa, wij wandelen zo het water in. Dreik vond het verstandiger om aan de kant te blijven staan grazen. Toch maar even haar het water in gelokt, en toen stond ze daar echt zo van... "ja"... "en nu?" Dus bedacht ze maar dat het ook wel ERG leuk was om ons nat te spatten, dus begon ze met haar voorhoef in het water te slaan (wat er hééééél mooi uit zag, met die brandende zon) Later Dreik er weer uit, kwamen er mensen aanlopen met een hond. Die hond vond Dreik eng, maar Dreik vond die hond wel amusant. Nouja, nu Dreik uit het water was, durfte die hond het water wel in. Als Dreik erbij kwam, sjeesde die hond héél snel weg. Erg grappig *LOL*.
Ehm... toen we al een tijd bij het water waren, gingen we weer op pad. Het zadel van Dreik maar op de bagagedrager van mijn fiets gelegd, want Dreik was nog nat. Opweg naar Emy's huis (wouden we ook even heen) Kwam er een wandelend gezinnetje aanlopen. Ineens dat meisje :"KIJK PAPAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA MOET ZIEN EEN PAAAAAAAAAAARD!!!!" Wij hebben Dreik maar in een drafje gezet, om hun af te lossen. Toen we bij Emy's huis waren, Dreik maar in haar tuin geplant (geen goed idee, achteraf was het hele gazon kapot Haha!) Nouja, na een kort kwartiertje weer verder gewandeld. We merkten dat ze erg onrustig was, (ze had het zadel inmiddels weer op haar rug) dus bedachten we maar dat we wel ergens op een mooi grasveldje even konden rijden. Wij naar het eerste de beste mooie grasveldje (wat overigens prachtig was.) ben ik erop gegaan. Even lekker rond gestapt zodat Dreik rond kon kijken, (ze was heel kijkerig) en toen mocht Emy er weer op. Haar maar even lekker laten rijden, terwijl ik in het midden ging zitten. Later mocht ik weer, en na een tijdje gingen we weer op weg naar de boerderij. Ik bleef erop zitten, ik moest en zou haar naar "huis" rijden. Halverwege werd ze een beetje druk, dus sprong ik er maar weer af. Maar na een tijdje wou ik er wel erg graag weer op, dus was ik er maar weer op gaan zitten. Voor de rest Dreik naar "huis" gereden, en toen we thuis waren, haar lekker in de bak afgezadeld, en er zonder zadel op gaan zitten. Emy zou het hoofdstel af doen. Toen Dreik los was, meteen het hoofd naar de grond, en grazen maar! Na een tijdje kregen we Dreik in beweging, en liep ze op een boom af. Zij paste er wel onderdoor, maar ik knalde dus tegen die boom aan, wat een mooie wond op mijn schouder opleverde... Scheve mond Nouja, in haar wei'tje nog lekker op haar rug blijven liggen, terwijl zij lekker aan het grazen was. Emy lag ernaast, en de schaapjes vonden haar wel er interrisant. en begonnen dus aan haar te ruiken... Haha! ik vond het wel amusant om te zien hahahaha Haha! Nouja, na een tijdje Wou Emy weer op Dreik, dus ik eraf, zij erop. even zo gestaan, en ik lekker zitten. Na een tijdje moest ik het hoofdstel wel even halen en in doen. Toen dat in was, reed Emy Dreik naar de bak, en gingen we even zonder zadel rijden. Na ieder twee rondjes gereden te hebben, bedacht Emny dat het wel goed was om mij van mijn spring angst af te halen. Nouja, oké. Dus wij een hindernisje opgezet... Eerst was Emy er even een paar keer overheen gezeild, en toen moest ik eraan geloven. De eerste vier balken lagen eraf Haha! Dus daarna een deken eroverheen gelegd, en toen sprong Dreik wel. Heerlijk. Emy nog even een sprongetje gemaakt, en toen Dreik maar weer afgezadeld, spullen terug gebracht, waren we klaar voor vertrek, zagen we een kuikentje. Wat een drolleke is dat zeg! Was verstoten. Nouja, toen had Emy hem maar gepakt, en mee naar huis genomen. Toen we bij haar thuis waren, maar even wat zaagsel in een hamsterhok gedaan, kuikentje erin, voor voer gezorgd, en ging ik ook maar weer naar huis toe. Het was rond kwart voor negen/negen uur dat ik thuis was... Haha! *LOL* Lange dag, en ik was ook zeer uitgeput. (daarom was ik meteen gaan slapen in plaats van het typen van het verslag Haha!)

denhaag203
Berichten: 3039
Geregistreerd: 21-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-03 08:54

was heel gezellig!!
we hebben alleen nog geen naam voor het kuiken, ik zet straks het verslag van de nacht er nog even op want deze nacht zal ik niet vergeten!

Doei!!

Ethelate

Berichten: 21119
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-03 14:33

Een geslaagde meeting dus Lachen
Hoe oud is het kuiken denk je?

En Frouke, snel een keer Tos komen testen!

AmyII

Berichten: 7543
Geregistreerd: 22-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-03 14:57

het kuiken... hooguit zo'n drie dagen tot een wek... echt neit ouder... Hij was wel al geel, piepte, en had zijn oogjes + bekkie open... Hij eet al zelfstandig (drinken ook)

Is goed Ethelate, lijkt me leuk, maar stel je net teveel van mijn rijkunsten voor... Ik moet wel vervoer zien te regelen, dan. Want ik kon wel gewoon naar Emy toefietsen... Haha!

mijnn ouders gaan morgen naar Helmond, langs Den Bosch... 1 optie...? hahahaha Tong uitsteken