gisteravond Wc experience

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Charaz

Berichten: 24262
Geregistreerd: 12-04-02

gisteravond Wc experience

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-05-03 17:24

In Standdaarbuiten zijn nu allemaal dorpsfeesten, dus daar ging ik gisteren met een vriendin naar toe.
Het was heel gezellig, maar echt stampes vol, de Wc experience en Eddy Wally zijn daar toen geweest.
Toen het afgelopen was zijn we nog even gebleven, dat meisje der vriend was er ook en we zaten zeg maar achter de tent.
Dus waar de ingang voor artiesten was en de wc experience waren aan het opruimen.
Marjolein (mijn vriendin dus) was even naar de wc, zegt haar vriend tegen mij 'dat daar is de drummer van de wc experience' ikke 'ok even wachten'.
Dus ik loop zo naar hem toe 'ik krijg vast wel een kus van jou'/

Dus even jullie jaloers maken ik heb lekker een kus (op me wang wel) gehad van de drummer van de wc experience

Mr. Rock N Roll 27-05-2010 / 05-06-2010, I wish I knew you, I wish I knew you before


Charaz

Berichten: 24262
Geregistreerd: 12-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-05-03 18:51

Sypheron schreef:
Damn ik heb echt wat gemist volgens mij! Sponsored by Wc-eend? *LOL*


eh Verward je bedoeld dat je de Wc experience niet kent??

www.wcexperience.nl

Mr. Rock N Roll 27-05-2010 / 05-06-2010, I wish I knew you, I wish I knew you before


Charaz

Berichten: 24262
Geregistreerd: 12-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-05-03 21:48

Oscar schreef:
Ben je gekust door Raymond ? Tong uitsteken
Wow, dat je dat durft Knipoog

WC Experience is helemaal te gek !
De concerten zijn altijd een ontzettende bende, maar oergezellig !
Mijn mannetje is vanavond naar Sprang-Capelle, daar treden ze op in de feesttent.
Dus als iemand zich nog geroepen voelt Knipoog


Met jou kan ik praten, Raymond? zou kunnen geen idee hoe die heet Haha!

Mr. Rock N Roll 27-05-2010 / 05-06-2010, I wish I knew you, I wish I knew you before

Charaz

Berichten: 24262
Geregistreerd: 12-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-05-03 18:03

zal die Raymond de Graaf dan wel zijn, heeft iemand daar een fatsoenlijke foto van? die op de site staan zie ik helemaal niks aan

Mr. Rock N Roll 27-05-2010 / 05-06-2010, I wish I knew you, I wish I knew you before

Charaz

Berichten: 24262
Geregistreerd: 12-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-05-03 21:17

AmyII"]
Ik kende de muziek nog niet, maar toen ik de titel las, lag ik helemaal in een deuk, ik heb jou, er serues voor aangeizen dat je wc's bent gaan uitproberen of experimenteren... sorry... Scheve mond
[/quote]
haha ik zou daar ook gek genoeg voor zijn ja
[quote="Clautje"]
Wat houdt dat in dan Verward
[/quote]
Pannenkoek in mijn onderbroek is toch ook van de Wc experience?? Dat ken je toch wel
[quote="The_man schreef:
WC experience !?
Hoe KOMEN ze aan die naam?

geen idee, had je eerder moeten zeggen, had ik het gevraagd voor je Haha!

Mr. Rock N Roll 27-05-2010 / 05-06-2010, I wish I knew you, I wish I knew you before


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: ikkedus, Iris94, Mark0919, Nicollevs, Ninouschka, Rachral en 33 bezoekers