Andalusier Caroussel

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-01 19:29

Vandaag voor het eerst getraind. Matadoortje gewassen en gestreken ( Haha! ) op de trailer gezet en eenmaal daar kon hij even op stal. Kennis gemaakt met de anderen, en met de andere paarden.
Alles doorgesproken en daarna de paarden gezadeld.
Ik ga met Imi voorop, naast een andere hele mooie hengst Kwijl Wow...die was echt zo lekker gespierd en zelfs nog groter dan Imi.
We hebben de eerste helft nu door en het gaat boven verwachting goed. De hengsten lopen beugel aan beugel alsof het niks is.....met Maril zou ik dat bv niet kunnen doen.
Jammer genoeg is Imi het hoogstopgeleide paard en heeft als enige de Spaanse Pas bevestigd.
Nu kom ik dus voorop binnen in Spaanse Pas en de rest achter mij in verzamelde stap. Best gaaf wel, maar het was nog leuker geweest als ze dat allemaal hadden kunnen doen.
Nou...nog twee keer bijeenkomen en dan 22 september de eerste uitvoering in Ermelo!!!!!

Groetjes Suzanne

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-01 19:56

Wat leuk dat alles zo goed gaat.

spannend zo'n eerste optreden. hopenlijk kan ik je nog een keer komen bewonderen

prakkie

Berichten: 3386
Geregistreerd: 10-07-01
Woonplaats: Alblasserdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-01 19:59

ik wil wel komen kijken.Met welk evenemenet is dat? en moet je daar kaartjes voor bestellen of niet?? groetjes wendy Pling
ps. veel succes met je optreden...

Ineke2

Berichten: 33115
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-01 20:05

O wat gaaf!! En zo snel al een optreden! Jammer genoeg kom ik pas de 23e op de keuring kijken met merilyn Frusty had dat ook wel willen zien...nouja misschien de volgende keer. Imi is er de 23e toch nog wel?? Dan kan ik hem igg wel met de keuring zien Pling

amberiwan
Berichten: 223
Geregistreerd: 16-08-01
Woonplaats: almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-01 21:22

wat leuk suzanne

moniquelucky

Berichten: 2747
Geregistreerd: 19-03-01
Woonplaats: Wellerlooi in Limburg.

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-01 21:57

Tof, wat leuk!!!

moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-01 22:31

Prakkie....het eerste optreden is in Ermelo. het is een dag voor leden van het stamboek, maar er mogen ook gewoon anderen komen. Er zijn allerlei shows en clinics mbt Andalusiers.
Het is op het federatiecentrum, je hoeft geen kaarten te bestellen, maar misschien dat je aan de deur een klein bedrag moet betalen?
Met Imatador doe ik mee met de caroussel en als dat goed blijft gaan willen we ras promotie doen op Paard & Koets en dat soort evenementen.
Verder doe ik op 22 september mee aan de clinic over Spaanse Pas. Imatador kent het allemaal al, incl pirouettes (1 voorbeen gestrekt en dan een pirouette draaien) en ze willen ons graag als voorbeeld Knipoog lees: hem...niet specifiek mij Haha!
23 september is hij er inderdaad ook nog. Dan gaan we voor de premiekeuring en de zadelrubriek.

Het valt ons idd mee, die caroussel, hadden verwacht dat het moeilijker zou zijn. Nou de kleding en de muziek nog........

Groetjes Suzanne