Verslag 1e les van Wouter24

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Jacksel

Berichten: 5129
Geregistreerd: 03-07-02
Woonplaats: Leusden

Verslag 1e les van Wouter24

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-05-03 16:28

Na een poosje niet regelmatig te hebben gereden (alleen met meetingen) had ik afgelopen donderdag maar eens een privelesje op een manegepaard geregeld met Wouter24, die op die betreffende manege les geeft.
Gister was het dan zo ver, voor het eerst sinds september weer op een manege. Ik heb er van te voren nog best even tegenop gezien, ik had sinds februari niet meer gelest (daarvoor wekelijks met een bijrijdpaard, maar daar was ik in februari mee gestopt) en was bovendien met ruzie van mijn oude manege vertrokken, waardoor mijn vertrouwen behoorlijk weg was...

Ik kwam aan op de manege en ik mocht op Felix rijden (wat mij niets zei op dat moment Haha! ), dus ik ben naar de stallen gelopen en ging even kijken wat voor paard het was. Ik vond m wel erg groot Haha!, maar hij zag er erg lief uit, dus ach, dat grote kon nog wel.
Na even zijn hoeven gecontroleerd te hebben en het stof van zijn rug gehaald te hebben kwam Wouter eraan om me even te helpen met opzadelen (aangezien ik niet wist waar de spullen enzo lagen), waarna we naar de binnenbak vertrokken.
Daar aangekomen opgestegen (ik kwam er zowaar zonder een beugel langer te maken op, hoewel Wouter het stijf vond ), beugels op maat gemaakt en begonnen met rijden, ik moet zeggen, het was wel even wennen op een manegepaard, na een flinke poos eigen paarden gewend te zijn geweest, dus in het begin ging het niet helemaal zoals ik wilde, bovendien liep Felix een paar keer onder me vandaan, waarbij ik niet echt wist hoe ik dat op moest lossen. Gelukkig ging dat met een beetje hulp van Wouter snel beter en aan het eind van de les had ik Felix zelfs stukjes lekker aan het lopen *kijkt trots*
Jammer genoeg was het met mijn houding wat minder goed gesteld, mijn hakken willen niet naar beneden blijven, mijn rechterhand wil continu meer doen dan mijn linkerhand *en ik had nog zo gezegd dat ie zich moest gedragen, maar luisteren * en ik kon spontaan niet meer galopperen, dat komt ervan als je een half jaar op een heerlijk galopperende Fries rijdt, dan kan je niet meer op 'gewone' paarden galopperen. De volgende les wordt dus een zitles... Ik vermoed dus hevige spierpijn, maar ach, ook dat is te overleven natuurlijk Knipoog Ik wilde alleen dat ik het geld had om elke week priveles te nemen, ipv om de week, maar nog altijd liever om de week prive dan groepslessen, voorlopig dan Tong uitsteken

On and on the rain will fall, like tears from the stars...
When you're lost, hurt, tired and lonely something beautiful will come your way



Jacksel

Berichten: 5129
Geregistreerd: 03-07-02
Woonplaats: Leusden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-05-03 17:29

Nu valt de spierpijn wel mee, alleen wat in mijn liezen en mijn linkerschouder... Ben bang dat dat anders gaat worden na mijn zitles...
Er waren wel foto's gemaakt, maar doordat het te donker was in de bak zijn ze helaas allemaal mislukt *behalve degenen die niet door de censuur kwamen*

On and on the rain will fall, like tears from the stars...
When you're lost, hurt, tired and lonely something beautiful will come your way

Jacksel

Berichten: 5129
Geregistreerd: 03-07-02
Woonplaats: Leusden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-05-03 10:54

Nimber schreef:
nu mooi toch?
en van die rechterhand goh waar hebben we dat vaker gehoord ????


sssssssst Tong uitsteken

On and on the rain will fall, like tears from the stars...
When you're lost, hurt, tired and lonely something beautiful will come your way

Jacksel

Berichten: 5129
Geregistreerd: 03-07-02
Woonplaats: Leusden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-05-03 17:03

Nope, foto's zijn al van de digi verwijderd Tong uitsteken

On and on the rain will fall, like tears from the stars...
When you're lost, hurt, tired and lonely something beautiful will come your way


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: kamsel, Tinkermuts en 45 bezoekers