Een overwinning voor mij!!! (8ste keer)

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-01 22:55

Ik heb vanavond helemaal alleen op Razinda gereden, er was gewoon niemand!! Party!!

Ik was aan het uitmesten en ik kreeg ineens het idee dat ik misschien wel eens alleen op Razinda kon gaan rijden, en als ik eenmaal iets in mijn kop heb... Haha!

Dus paarden binnen gehaald en toen heb ik eerst het hoofdstel in gedaan. Ik dacht als dat nou niet lukt, heb ik in ieder geval niet helemaal voor niets opgezadeld. Maar het lukte en toen ben ik eerst gaan longeren. Daarna erop. Ze bleef keurig stilstaan met opstijgen. Ik zat er wel met knikkende knieen op, want stel dat het mis gaat, dan is er niemand!

Maar het ging goed en het sturen ging gewoon geweldig!! Ook draven ging fijn, ik hoefde maar drrrrraf te zeggen en ze ging. Heb dus heerlijk gereden. Een keer schrok ze en maakte ze een paar rare sprongen maar ze was meteen weer bij me. Ook het halthouden ging geweldig, toen ik eraf ging. Daarvoor had ik met lange teugel uitgestapt, zo zie je maar weer hoeveel vertrouwen ik in mijn kleine meid heb! Lovers

Ik ben dus weer super trots op haar!! Lovers

Ik was dit dus echt nog laaaaaaaang niet van plan, maar bij mij moeten dat soort dingen spontaan gebeuren. Toch wil ik voorlopig nog wel wat begeleiding. Dit was pas de 8ste keer dat ik erop zit en ik wil voorkomen dat ik verkeerde dingen aanleer.

Jasmijn

Berichten: 3758
Geregistreerd: 24-02-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-01 04:26

Jaja, eerst zeggen, nou vanavond maar niet en dan toch stiekum in je eentje erop. Lachen
Hartstikke goed hoor, fijn dat je nu vertrouwen begint te krijgen. Party!!

Fitzroy

Berichten: 25107
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-01 09:31

Geweldig Jura, ik begrijp dat het allemaal zo goed gaat dat ik alleen maar mag Kwijl Kwijl als ik jou zie rijden Haha! .

O, o, de spanning wordt opgevoerd ..... ik word iedere keer nieuwsgieriger!

PUCK

Berichten: 2698
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Betuwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-01 09:46

MIJLPAAL!!!!!!!!!Goed hoor Jura go girl!!

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-01 12:27

Thanx!! Lachen

Maar er valt niks te Kwijl Kwijl Kwijl hoor!!
Ik doe maar wat! *LOL*

Ja het komt een beetje raar over he, Laura, eerst zeggen dat ik toch nog even met mijn stalgenoot wil rijden en dan toch alleen gaan. Was ook echt totaal ongepland. Haha!

Jasmijn

Berichten: 3758
Geregistreerd: 24-02-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-01 13:15

En zo hoort het ook, ineens het gevoel hebben, nu ga ik het doen.
Hartstikke leuk toch.

Cowgirl

Berichten: 23743
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-01 13:28

Ik weet precies hoe je je voelt.
Ik heb dat met een jonge fries gehad. Ik was ook alleen en wou toch ook wel rijden dus ook heel voorzichtig alles gedaan en ze liep gewoon super.
Dat was ook zo'n heerlijk paard. jammer dat de eigenaar toen der tijd niet ff gebeld had dat ie haar ging verkopen.
Ik mis er nog iedere dag.

fieke

Berichten: 1060
Geregistreerd: 08-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-01 14:50

Stoer! Ik snap precies wat je bedoeld, zo'n spontane ingeving! Dan blijkt het inderdaad maar weer dat je veel vertouwen in haar hebt.

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-01 18:28

Weer een super strakke actie!
Echt gaaf!

Verdrietig nu krijgen we dus nog maar 2 verslagjes te lezen Verdrietig