Knoop doogehakt, ga toch endurance starten

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
dynamiek

Berichten: 3282
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Harskamp

Knoop doogehakt, ga toch endurance starten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-03 08:13

Ja het is eenmaal zo ver, een stal genoot vroeg of ik zijn maatje wilde worden met de endurance
Verleden jaar wilde ik eigenlijk al gaan starten, maar had toen geen maatje, dus heb het toen eigenlijk niet doorgezet.

Dus ik ben te bewonderen op 22 augustus in Kootwijkerbroek en ik probeer mij nog in te schrijven voor 14 september Leersum, ik weet namelijk niet of Leersum al vol is omdat deze was verzet.

De inschrijfformulieren gaan vandaag de post op, nu heb ik eigenlijk 1 vraagje. Moet je als geen lid wel de inschrijfgeld betalen volgens mij Euro 22,00. Wie kan mij dat vertellen?

Krab54

Berichten: 349
Geregistreerd: 11-02-01
Woonplaats: Bussum

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-03 09:00

Super!
Succes, en we horen hier wel de verhalen over hoe het gaat met de training en wedstrijden! Toch?
Knipoog

gerritje

Berichten: 757
Geregistreerd: 30-03-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-03 09:03

als je geen lid bent van de der kun je mee doen in de kennismakings klasse. Je betaald dan gewoon inschrijfgeld. Je mag drie keer mee doen in de kennismakingsklasse en het resultaat telt niet mee voor promotie.
veel plezier op de wedstrijden.

Chronos

Berichten: 3071
Geregistreerd: 13-05-03
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-03 09:33

Je was toch niet van plan om morgen zwaar te gaan trainen toch

Maar ik wil wel mee om te gromen hoor

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-03 09:39

Leuk, weer een Krimh erbij op de wedstrijden, en weer een enthousiaste ruiter! Heel veel plezier en ik zie jullie dan waarschijnlijk wel in augustus in KWB! Lachen

Op www.deronline.nl zie je alle inschrijfgelden staan, waarbij onderscheid wordt gemaakt tussen leden en niet-leden. Het niet-ledenbedrag geldt uiteraard voor mensen die in de kennismakingsklasse starten, zoals jij.

DMHorses

Berichten: 1881
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-03 09:46

hoi, ik denk dat je zeker geen spijt zal hebben van je beslissing! Nadat ik zelf een keer voor de gein met een vriend in austerlitz ben gestart vond ik het toch wel heeel leuk! Ik ga zeker vaker starten, maar omdat mijn paardje ook al dressuur, springen en crossen in wedstrijdverband loopt zal ik er niet heel veel starten. Maar ik had zelf nooit verwacht dat endurance zo leuk was!

gr. dorinda