Mijn joopsel

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-08-01 16:36

Hij is zo lieeeeeffff... Gister in de les was hij een beetje sloompjes, zegt mijn instructeur: komt door je sporen (had ik niet om). Dus ik dacht echt: huh? Zou hij daar al slomer van worden? Maar het kan dus echt.
En nog leuker: mijn zusje zei zondagochtend opeens dat ze opeens dat ze geen zin had om Joop te rijden. Ze heeft verschillende keren lopen janken gillen ed omdat ze er te weinig op mocht naar haar zin (t is wel mijn paard). Maar goed, ik stond met mijn bek vol tanden, ik zei niets en heb het uiteindelijk tegen mijn moeder gezegd. "moet je gewoon tegen haar zeggen" zei mijn moeder. Waarop ik zei dat ik r dan in de vijver zou mikken, want natuurlijk trekt ze dan haar grote bek weer open. Dus niks gezegd. Als ze nu vraagt of ze nog es een keer op Joop mag dan krijgt ze gewoon 'nee' te horen, geen smoezen, want ik heb mijn woordje klaar (voelt best geod).
Zaterdag zouden we Voltrack aanpakken omdat hij een beetje verwend is. Dus ik smiddags (was wel warm) aan haar vragen: zullen we nu Vol doen. Nee, doe jij toch? Goed, ook ok, maar no credits dan he, als zij nu eraf dondert zet ik haar er weer keihard op. vol deed trouwens heel braaf zijn best, liep heel goed v/n en ik stond echt te kijken. Netjes buigen en zo... heel braaf. Zo in rechtergalop (was lang geleden), zo door de hoeken ed... Echt heel braafies. Maar goed, ik heb toen 2 paarden gereden, en zondag Voltrack in de regen ipv Joop, en ze moet nu niet verwachten dat ik nog lief ben. mijn ouders weten het ook, en geven me gelijk, als ik maar redelijk blijf, en niet ga lopen schelden *kijkt moeilijk*
Mijn instructeur had er gister ook een grappige opmerking op: ze is gewoon aan het puberen, lekker trugpuberen. Nenenenene, ik mag lekker ELKE dag op Joop rijden, en hoef me niet meer schuldig te voelen dat ik haar te kort doe. Ze vind Vol nu leuker, en die is momenteel kreupel! nenenenene, me is so heppie.

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes


Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-08-01 16:48

hahaha, ik heb dat dus echt heel erg he.
Mijn oudste zus en ik zouden Joop gaan rijden (6 jaar geleden, andere tijen), maar zij durfde niet meer (t was een rotzak) dus ik hobbelde wat af, en nou kwam mijn kleine zusje m opeisen: NO WAY. Maar goed, nu mag ik haar dus echt lekker een grote bek geven....
En als Joop vies is, dan is hij nog van mij! Wanteh: hij is van mij..... En wassen vind ik ook wel leuk (t is geen schimmel)....
Oh, I'm in a party mood....

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Linde_C, reina en 158 bezoekers