En plotseling wisten de mensen geen reet meer van paarden.

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-01 10:09

En dan die gasten die mopperen over paardenmest op de weg. Die zijn vanuit de stad naar een buitengebied verhuisd, vanwege de rust en zo en gaan zich dan ergeren aan iets wat bij het buitengebeuren hoort: paardenmest! Geloei van koeien en gebrul van herten schijnt ook heel irritant te zijn....

Een verkeersmak paard krijg je alleen door hem regelmatig aan verkeer te laten wennen, en dan helpt het een handje als hij geen slechte ervaringen met verkeer krijgt. Dus geen halve gare idioten tegenkomt die rakelings langs je paard scheuren.

Ook zoiets: als het ruiterpad weer eens onder water staat en je een stukje fietspad neemt, moet je het commentaar eens horen! Ja sorry hoor, officieel moet ik op de rijbaan rijden, maar dat laat ik hier wel uit mijn hoofd! Hoef niet dood!

Groetjes Mieke



Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-01 12:30

Het is inderdaad logisch dat je als het kan afstapt je de paardenmest aan de kant schuift, zoals Cowgirl zegt. Het gaat mij alleen om het idee dat mensen dat zo smerig vinden maar wel autorijden (uitlaatgassen zijn veel smeriger) en hun hond overal uitlaten (ik stap liever in de paardenshit dan in de hondenshit, maar das waarschijnlijk persoonlijk!).

Paarden zijn lastig, auto's, fietsers, skaters etc. niet: die hebben z.g. recht op de weg!

Ik zie ook wel ruiters rijden waarvan ik denk: halloo! denk eens na: je verpest het voor een ander!

Maar goed, dat zijn meestal kinderen en die kun je dat niet helemaal kwalijk nemen. Moet je bij de ouders wezen!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Eineges, katha, Marcella, mirriejj, Mitch_Beauty, robbie88, rover_, VWestra en 155 bezoekers