tandarts

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-01 22:28

Kun je voelen ja.
De tandarts liet mij die van de fries voelen die nog nooit gedaan waren voorzichtig zei hij het is net glas en jahoor had meteen een snee in m'n vinger.
niet diep maar toch zo zag zijn wang eruit die van mij heb ik via www.paardentandarts.nl
Ed Kila heet ie.
hele toffe vent als je belt wil ie weten hoe het met je is enzo. kwam ie voor het eerst vragen wat ik met Lot deed en of ik last van de aanleuning had ik zo nee mooi laten we die wolfskiezenzitten dus echt alleen bij last gaan die eruit.

3 weken terug was hij er weer en toen wist ie nog dat ik voor het eerst zou starten met Lot blabla.
op Paard&Koets herkende ie me hebben we een tijd gepraat echt leuk als ze een tikkie persoonlijk worden je bent geen klantnummer je betaald de eerste keer voorrijdkosten en controle is gratis.
heb je een behandeling is die vaak 100 piek raspen en vijlen lot had een melktandje die scheefweggedrukt werd door de grote tanden en daarom niet wisselde het trekken koste mij toen maar 15 piek goedkoper dan bij mensen haha
groetjes


Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-01 09:42

je hoeft niet te verdoven om de reden dat een paard bij pijn een stof gaat aanmaken waardoor ze zichzelf gaan verdoven.
Een paard gleed bij en buitenrit uit viel sloeg over de kop in prikkeldraad een nare beenwond is zonder verdoving gehecht en ze stond zo braaf stil dat ik dit echt geloof.
Ed is van de week weer bij ons geweest.
We hebben een merrie van 30 en een ruintje van 39 op stal daar wou hij niets om doen om de reden dat hier nooit een tandarts bij was gehaald en als je nu hun mond waar ze altijd aan gewent zijn gaat veranderen kun je de levensduur verkorten.
ze missen al wat kiezen enzo en die andere kiezen staan zo dat ze alles opvangen.
In september hebben we Zindy Jane gekocht wbt verzorging verwaarloost lange hoeven met veel scheuren en kon amer eten vanwege de haken.
Hij komt elke 3mnd voor haar want hij kan het niet in 1 keer bijwerken als voorbeeld gaf hij dat je ook niet in 1 keer een beugel strak kan aandraaien bij mensen dat moet rustig aan omdat dit paard een standverandering krijgt.
Ik zelf heb dus echt erg goede ervaringen met 'mmisschien moet je gewoon verschillende tandartsen opbellen en vragen stellen over hun werkwijze etc.?natuurlijk zijn de kosten ook erg belangrijk De fries van Freer(kent sanderijn wel) had wolfskiesjes en zijn probleemloos getrokken.
maar ik denk dat je inderdaad heel erg moet oppassen voor kwakzalvers etc.
groetjes

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Cerosa, janneke584 en 154 bezoekers