Lautje en de schimmel!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Garfield
Berichten: 532
Geregistreerd: 27-11-02
Woonplaats: Overijssel

Lautje en de schimmel!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-05-03 10:50

Zaterdag ben ik naar het concours geweest en Lautje heeft mij geholpen. Dat is wel sportief aangezien het weer niet echt bevordelijk was! Nadien zou ze nog even meegaan om de Gribaldi-hengst te bekijken.

Ik had ondertussen ook al een plannetje gesmeed, zij mocht de schimmel-hengst wel gaan rijden. Nou ze vond het helemaal geweldig, of niet Lau???? De schimmel is 1.65 m. en is een afstammeling van de ponyhengst Kenaf. Herman heeft een paard bij iemand laten dekken door Kenaf en heeft, voordat het veulen geboren was, het veulen gekocht. Nou het resultaat is een prachtige hengst. Ik houd normaal niet van schimmels, maar dit is een plaatje! Hij is donker van kleur en heeft spierwitte manen en staart.

Nadien moest Kenaf ook nog een pony dekken. Het is en blijft een prachtig gezicht. Kenaf is onderhand al 21 jaar en heeft zich in de sport zo ontzettend goed bewezen dat hij nog steeds de meeste dekkingen heeft op stal. Hij geeft alle hengsten het nakijken! Het is ook een schatje, heel vaak ga ik 's avonds nog even zijn stal in om te knuffelen met hem. Het is toch ook geweldig, een pony die zich zowel in de dressuur (Z2) als met het springen bewezen heeft. Hij heeft maar één oog en dat heeft hem er nooit van weerhouden om ZZ te springen!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: b000tje, carin0903, Cjuan, GrapeshotBot, joyce83, paljaslaura, Talishe, Zinzi_jewel en 98 bezoekers