Ik kan me zoooo boos maken om pennymeisjes!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Tancreda4

Berichten: 24015
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Ik kan me zoooo boos maken om pennymeisjes!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-05-03 15:58

Ik ging vandaag de hond uitlaten op een groot stuk grond. Een groot veld, met allerlei heuveltjes, kuilen, wat zandpaden etc. Een en al wildernis en ongelijke grond. Vorig keer kon ik me ook al zo boos maken om van die roekeloze kids die po hun pony's over de onevengrond galopereerde.
Ook deze keer weer. Ik werd bijna overgereden, door een stel krijsende kinderen op shets. Keihard over de vlakte galoperen, over heuveltjes en door zwaar zand.
Ik schrok me helemaal dood, en maakte me vrselijk boos. Waarom zo roekeloos!!!!!! Arme ponys!!!
En het was niet alleen het galoperen over de vlakte me kuilsen en heuvels waar ik mij boos om maakte maar ook de manier waarop ze op die ponys zaten. Trekkend in de smoelwerkjes van de pony's, en maar blijven slaan met die zweep!!
Later kwam ik ze weer tegen (ik was ze gevolgd, omdat ik de ponys hoorde hinneken) en toen waren ze bezig om van elkaar weg te rijden.
Slaan - paardjs steigeren) en slaan, volle galop, sjorren in de monden, en dan keihard weer naar elkaar toe.
En dan die heuvels op de vlakte. Deze zijn stijl en helemaal begroeid met hoog gras en planten. Gaat ze die pony erop proberen te krijgen!!! Harstikke stijl!!! Zij weer slaan, sjorren, gillen, krijsen. Pony steigeren en omdraaien, waardoor hij nog meer tikken en gescheld kreeg!!
Lukte dat niet, hup benen weer in de flanken, slaan en weer in volle galop door het mulle zand. Wat zijn dat voor een paardengekken?????? GEEN paardengekken noem ik het!
Echt van die penny meisjes die geen reet geven om de pony's en allleen maar denken aan crossen crossen en nog eens crossen. Echt ik stond daar te koken van woede. Grrrrrrrrrrr, zulke mensen zou ik met liefde van de ponys af trekken en flink uitschelden. Zulke menesn verdienen geen paarden!!!!!!! BAH!!!!!

Groetjes Ingrid


Tancreda4

Berichten: 24015
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-05-03 16:41

Iets zeggen kon ik niet. Ze waren namelijk zo weer verdwenen. Sjeesden van hot naar her en kon niet echt dichtbij komen. Maar anders had ik er zekers wel wat van gezegd!


Tancreda4

Berichten: 24015
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-05-03 19:25

Vorig keer zag ik het ook al. Maar toen waren het meerdere paarden, en een grote groep. Gingen ze stenen etc opstapelen als hindernis!!! Echt zo dom!! Arme paardjes... Keihard galoperen en dan met een ruk op de rem. Echt ik kan me zo opwinden!!! Grrrrrrr

Tancreda4

Berichten: 24015
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-05-03 20:41

Ik kom er niet vaak, en zag ze voorhet eerst. VOlgens mij zijn het hun eigen shets ook nite. Er zit een vent die heeft allerlei shets en doet er niets mee. Laat kinderen erop corssen etc. NIet echt fijn dus.

Tancreda4

Berichten: 24015
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-05-03 21:17

En dan dat gegil en slaan! arme shets... Jammer dat ze zo hard gingen, anders zou ik ze!!

Tancreda4

Berichten: 24015
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-05-03 16:25

Yentl"]
[quote="dr_jacksel schreef:
Dit zijn geen pennymeisjes, die vinden juist alles zielig (zweep, sporen). Dit zijn gewoonde verwende krengen, die niet weten hoe je normaal met een dier om moet gaan...

Idd helemaal mee eens!
[/quote]

Ja oke, maar dat is ook weer waar. Het waren dan mischien geen penny meisjes, maar verwende krengen! Maar als ik aan pennymeisjes denk denk ik vaak aan die meisejs die alleen maar willen crossen crossen en nog eens crossen. Dat een paardje daar alleenvoor is gemaakt.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Mira283, Vagabondo en 111 bezoekers