zonder zadel...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-01 18:23

ik was vandaag weer zonder zadel en met halster en touwen gaan rijden (ivm een wondje in zijn mond) woow hij ontspande zich heel goed en ik krijg em makkelijk aan de teugel nadat ik figuren had gereden, en gewoon met halster en 2 halstertouwen! *LOL* dus het probleem lag in z'n mond ik ga het bit nu tijdelijk van het hoofdstel afhalen want ik ga niet met bit rijden als ie een wondje heeft. maak ik et alleen maar groter. en hij vond et zelf ook heel leuk ik heb ook 'gevlogen' ik had me handen zo gespreid als een vliegtuig en een knoop in de touwen gemaakt en laterna heb ik ook nog zo gegaloppeerd en oh ja in het begin had ik maagpijn ben ik terug gegaan een pak koekjes gegeten Vork en toen ging het weer beter. in die tussentijd heeft boogie*girl em los gereden thanx he boogie*girl enne voor de rest vond ie het wel leuk want toen we klaar waren wou ie de wei niet in en toen ie in de wei was liep ie niet door en ben er net en hij staat waarschijnlijk nog steeds voor de poort te wachten, was 5 minuten geleden wel. ben harstikke blij dat het zo goed ging!! Party!! Lachen

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-01 18:38

ooh ja ik zal nog wel een keer doen en er foto's van maken is zoooh lachen he.
offe.. heeft niemand daar interesse in?

Ireen_
Berichten: 8251
Geregistreerd: 13-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-01 19:21

wat leuk dat het zo goed ging!!! ik heb ook wel eens "gevlogen" op Evita haha..
bij mijn verzorgpony was hetb ook zo, die is al vrij oud en loopt alleen nog maar bij beginners, hij word daarbij zooo in z'n mond gerukt!! laatst had hij een wondje omdat hij gebeten was, toen mocht ik hem even zonder bit rijden, en goed dat het ging!!! bij hem kwam het gewoon daardoor.. maar ik ken nog wel een paar paarden die "gewoon" zonder bit veeel beter lopen..

coco

Berichten: 2140
Geregistreerd: 25-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-01 22:16

Ik heb wel intresse in die foto's!!
Fijn gevoel is dat he, zo "vliegen" met je paardje Party!!

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-01 22:21

ja dat is ook fijn. ik denk dat ik vaker zonder bit ga. ik zal es foto's maken en dan zet ik ze hier neer. je ziet et wel verschijnen, coco