Lielle is getrouwd!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Lielle

Berichten: 66251
Geregistreerd: 12-01-01

Lielle is getrouwd!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-05-03 18:32

En het was een superdag, ondanks de overvloedige regen *paraplu smiley*

Het wordt even kort, maar de hoogtepunten wil ik jullie niet onthouden *LOL*

ik was wel vroeg wakker, een beetje gespannen maar dat was al snel over. Douchen, spullen klaar leggen aankleden en laten opmaken door onze ceremoniemeester Lovers en toen maar wachten. De fotograaf was er om kwart voor tien en terwijl ik met hem bij het raam sta te praten (nog niet helemaal "af") staat Antoine voor de eur die dus recht naar binnen kijkt Frusty Ik dus weggevlucht, snel de laatste hand gelegd en toen zagen we elkaar dan echt.
Dat was heel emotioneel, de tranen schieten nu weer op Hij had een prachtig bruin pak aan met een heel subtiel roze overhemd en hij was helemaal stil van mijn kleding.

/ iedereen verzameld en afgereisd naar het stadhuis

De ceremonie in het gemeentehuis was heel leuk, de ambtenaar had er een prachtig praatje van gemaakt, erg grappig en heel spontaan. We kwamen binnen op de tonen van Thunder Road (Bruce Springsteen) en de raadszaal is echt prachtig, een grote klok aan het plafond en enorme wandtapijten. Ik had het niet verwacht maar ik kon mijn tranen bij het jawoord dus absoluut niet bedwingen, het liep er echt in stralen uit. Antoine was in eerste instantie niet te verstaan door de getuigen, wel door mij Lovers dus hij moest het nog een keer zeggen Verder deed hij mij dus de verkeerde ring aan (zijn eigen) en kreeg vervolgens de juiste niet aangeschoven *hilariteit alom*

/ koffie en gebak

het heeft dus echt de hele dag geregend (harder en minder hard) maar we hebben zelf voldoende gestraald! De foto's hebben we uiteindelijk gemaakt in het station want buiten was geen doen.

/Karin, ik heb gezwaaid
/de boottocht bij de Groote Stroom (Binnendieze, langs een aantal kunstwerken) was vooral heel ontspannen en gezellig, al bleef het dus regenen.

/ naar Duizel (bij Eindhoven) gereden
/ heerlijk gegeten
/ superluxe hotel in Eindhoven

en we stralen nog steeds!

De rest volgt nog, we gaan nog even naar mijn ouders. Foto's komen later, ik heb niets digitaal nog *LOL*

*happy Lielle en Antoine smiley *


Lielle

Berichten: 66251
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-05-03 18:43

het voelt echt geweldig, natuurlijk verandert er niets wezenlijks maar het is wel heel speciaal!

Lielle

Berichten: 66251
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-05-03 22:06

Bedankt, jullie zijn liev Lovers

Jippie, daar zit wat in *LOL* Ik kan nu iig zeggen dat ik 'iets' heb met een getrouwde man

enne, wat die huwelijksnacht betreft, dat laat ik geheel aan jullie fantasie over Knipoog (weet niet of dat verstandig is maar goed Extreme duivel )


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: ArtHorse, Azmay, Sterrenpony, wiifke en 34 bezoekers