Otto onwijs kreupel...

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Tancreda4

Berichten: 23962
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Otto onwijs kreupel...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-05-03 11:56

Gister ochtend was de smid geweest voor het bekappen van Union en Genderose en he tbeslaan van Otto.
Toen was er nog nites aan de hand, maar toen Otto smiddags uit stal werd gehaald, liep hij onwijs kruepel. BIj de bocht uit stal liep hij eigenlijk maar op 3 benen, en buiten ook. JE kon zien dat hij er duidelijk onwijse pijn aan had. Ik heb maar weinig paarden zo kruepel zien lopen!!
De hoefsmid was niet te bereiken, echt verrot. Het is ook altijd wat met de hoefsmid. Of te laat, of niet te bereiken, of hij komt gewoon helemaal niet opdagen. Echt irri!!
De boer zou savonds even bij het huis van de hoefsmid lang gaan. Hopelijk is het inmiddels al verholpen. Arme Otto. Ik ga zo naar de paarden toe, hopelijk heeft ie dan geen pijn meer en loopt ie weer een beetje normaal!! Ik vond Genderose trouwens ook wat te kort bekapt. *zucht*

Groetjes!



Tancreda4

Berichten: 23962
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-05-03 12:17

Verder beslaat hij goed. Hij is ook snel en redelijk goedkoop. Maar altijd dat te laat komen of niet op komen dagen. Dat is zo erg. Hij had deze keer ook een assistent mee. Weet iet wie wei heeft beslagen/bekapt, maar kan goed zijn dat het die 'nieuwe' was.

Tancreda4

Berichten: 23962
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-05-03 17:42

Hijs ook heel lief tegen de paarden. Zijn assistent wat minder. Sloeg hem met zijn tang, en toen was Maris ook boos op hem geworden.

Otto liep gisteravond al niet meer kreupel toen de hoefsmid weer kwam. Weet niet of hij wat heeft veranderd, maar Otto is gelukkig weer rad!!

Tancreda4

Berichten: 23962
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-05-03 18:50

Het kruepel slaan is idd gewoon een foutje. kan de beste gebeuren. maar altijd dat te laat komen, of niet op komen dagen is irri. deze keer was ie trouwens wel op tijd. Maar een keer stond ik daar om 7 uur sochtends. Was hij niet op komen dag!!!!

Tancreda4

Berichten: 23962
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-05-03 19:34

Ja dat zou ik ook doen. Maar goed de boer vind het makkelijk, vind dat ie het goed doet etc. Maar een keer was ie genderose aan het doen, werd ie gebeld door een paarden eigenaar. Bleek hij ook op dat moment bij een andere stal te oeten zijn. Hij een verhaal op hangen van ik moet nog 4 paarden hier, terwijl ie met de laatste bezig was :-?


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Hinneke, _MelissaV, GoogleAdsense, Icelandshet, Jette, Kashmino, Sintara, voet en 11 bezoekers