Dinsdag wordt ze eindelijk goed nagekeken in Bodegraven

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Manon 2

Berichten: 2783
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-01 09:41

Ik ga dinsdag met Bolivia naar de kliniek in Bodegraven. Ik wil nu eindelijk wel eens weten waar die vage klachten vandaan komen. De ene arts zegt linksvoor, de fysio zegt rechtsachter, mijn instructeur zegt rechtsachter, ik denk rechtsachter en haar rug enzovoort.

Ik moet alleen nog ff vervoer regelen en ik hoop dat mijn vaste vervoerder dinsdag kan.

Bestaat er anders zoiets als een paardentaxi?

Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-01 10:35

Problemen linksvoor schijnen vaak door problemen rechtsachter veroorzaakt te worden, dus jouw idee is zo gek nog niet hoor.

Zorg wel dat ze ook inderdaad naar het rechterachterbeen kijken en zich niet focussen op het linkervoorbeen zoals Christa laatst meemaakte. Ietwat frustrerend om een dag vrij te nemen, trailer te huren, pa met auto te regelen en een uur te rijden om te horen te krijgen dat je paard hoefkatrolontsteking heeft wat je al een jaar weet, zoals haar overkwam.

Nu achteraf blijkt het wel degelijk RA te zitten en is Isard na behandeling met Bioscan weer helemaal rad!! *LOL*

Succes Manon! groetjes Mieke

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-01 11:12

Hofland is een prima paardenarts, ik weet zeker dat hij je goed zal helpen.
Paardentaxi bestaat idd, kijk maar even bij Diversen bij de advertenties in de Bit. Kuyt of Kuyf heet 'ie geloof ik, maar hij is wel stervensduur.... Jammer dat ik op vakantie ben volgende week, anders had ik je wel willen rijden met de veewagen....

Succes!

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-01 13:15

Succes!!! Bodegraven is een goede kliniek, in Utrecht konden ze niks vinden bij mijn vroegere bijrijdpaard dus mijn vriendin is daar gewoon weer naar huis gestuurd...en er was duidelijk wel iets aan de hand...zij voor een 2nd opinion naar Bodegraven gegaan en daar hebben ze het euvel makkelijk gevonden! (Ze vonden het raar dat ze dat in Utrecht niet bekeken hadden... Schijnheilig ) Haar paard is nu behandeld en het gaat weer hartstikke goed! Met dank aan de kliniek in Bodegraven... Haha!

Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-01 13:35

Iets om te onthouden dus, alhoewel ik ook zeer te spreken ben over Emmeloord.

skipperfan

Berichten: 10877
Geregistreerd: 23-07-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-01 14:41

Manon, wanneer ga je Bolivia weer naar Sint Oedenrode brengen??