kleur deken :D

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

kleur deken :D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-05-03 22:43

even uit een ander topic gehaald, vond het wel opvallend Haha!

WeatherBeeta Outlander Lite:
Opvallend mooie, 100% waterdichte en ademende deken. Zeer geschikt voor zomer, voor- en najaar. Vervaardigd van 600D ripstop buitenmateriaal. Voorzien van dubbele borstsluiting, kruissingels, beenriemen en staartflap. Door de loopspli geniet uw paard van extra bewegingsvrijheid.
Kleuren: Lavendel en donkerblauw
Maten: 145-215 99,95 euro
Afbeelding

Ik neem aan de schrijfster van het topic waar ik dit uit heb de tekst letterlijk overgenomen heeft van internet of uit de catalogus.

Maar, verkrijgbaar in lavendel en donkerblauw, en dan een groene afbeelding erbij????

Logisch Haha!

Dennis

Berichten: 31467
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-03 11:20

Haha, ik heb laatst zelfs zacht roze dekens gezien, echt afschuwelijk. Geef mij maar 'gewoon' blauw, groen of geruit ofzo.

Abercrombie

Berichten: 8388
Geregistreerd: 01-05-03
Woonplaats: *******

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-03 11:25

Ik heb zelf een ijsblauwe deken van Divoza, staat wel heel mooi bij mijn vosje.

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-03 11:34

Moet je eens de Divoza en Horselover catalous doorbladeren,
daar staan heel vaak plaatjes van dekens is terwijl ze in die kleur niet eens leverbaar zijn.

Abercrombie

Berichten: 8388
Geregistreerd: 01-05-03
Woonplaats: *******

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-03 11:54

Vaak neem ik spullen toch in een neutrale kleur die niet snel vies word, maar ik vond dat ijsblauw wel heel gaaf. (En dat was op dat moment toevallig de enige kleur in zijn maat).

Kiara

Berichten: 10899
Geregistreerd: 10-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-03 16:44

Dat de foto niet klopt bij de omschrijving kan voorkomen. Soms zijn dekens in bepaalde kleuren in bepaalde landen niet geliefd, dus zijn ze daar niet verkrijgbaar.
Dat de foto dan niet de juiste kleur deken toont komt dan omdat de foto gemaakt is voor een catalogus van een land dat die kleur wel in het assortiment heeft.
Hmmm, klinkt zeeeeeeeeeer onduidelijk Verward , maar ik hoop dat ik het een beetje kan overbrengen zo!

Feetje

Berichten: 11126
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-03 19:52

Sjuimpje schreef:
Moet je eens de Divoza en Horselover catalous doorbladeren,
daar staan heel vaak plaatjes van dekens is terwijl ze in die kleur niet eens leverbaar zijn.


Ja, eerst zo'n lila met beige...is ie alleen leverbaar in beige met rood, blauw of groen...
Niet dat ik hem ging kopen want ze zagen er niet uit maar toch Haha!