Op Aldira gereden!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-08-01 07:53

Madeleine had me gebeld dat Aldira weer aan de beterende hand was wat betreft hoefzweer en bijkomende spierpijn. Dus in principe zou ik rustig aan kunnen beginnen met rijden. Maar ik moest alleen nog even met mijn instructrice (waar Aldira van is) overleggen. Kon ik haar steeds niet te pakken krijgen Boos! dus toen op goed geluk maar met mijn zus richting manege.
Was lekker op tijd en zag dat Maaike er ook al was. Poosje gezellig gekletst en toen kwam onze instructrice eraan dus gevraagd of Aldira mee kon lopen en het mocht Lachen
Dus even poetsen en opzadelen en toen richting buitenbak. Ze was heel braaf, we hebben alleen gestapt een half uurtje om het rustig op te bouwen. Ze was wel erg dribbelig en kijkerig maar ze rijdt erg lekker en is echt een lieve pony!
Vandaag ga ik weer eventjes rijden, gister liep ze helemaal niet kreupel dus hopen dat die hoefzweer nu voorgoed verleden tijd is!


Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-08-01 08:13

Nou eigenlijk zouden we per 1 september beginnen maar omdat ze zagen dat het goed ging gister hebben ze er natuurlijk wel belang bij dat ze weer regelmatig bereden gaat worden. Beter voor de genezing van haar been en bovendien staat ze op dieet dus een beetje beweging kan geen kwaad. Madeleine is nog op vakantie dus tot die terug is kan ik lekker mijn gang gaan.
En zodra Madeleine er ook weer is gaan we ieder 3x per week. Misschien houd ik dan ook eindelijk eens tijd over voor andere dingen Tong uitsteken

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-08-01 08:29

Dank je Katrien!

Jacqueline: Ik weet niet of we vaste dagen krijgen...ik blijf wel in ieder geval de dinsdag rijden (les) en Madeleine de zaterdag (les). Dus ik wil dan eigenlijk de zondag zodat we allebei een dag in het weekend hebben en dan moeten we de andere doordeweekse dagen even verdelen.

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-08-01 11:42

Ja Dorine, dat is ook de bedoeling dat we lekker flexibel de dingen verdelen. En in vakanties is Madeleine er ook vaak niet dus dan kan ik ook meer mijn gang gaan Lachen
Maaike, ik hoorde het ja! Er zit dus maar 1 ding op: dat jij Sarah ook op de manege zet *LOL* Gezellig joh.

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-08-01 15:41

Nee sorry Maaike ik betaal het niet voor je *LOL* en Coco, ik hoop ook dat de hoefzweer wegblijft.
Maar die was op zich al een hele tijd over, het probleem was de spieren waar ze last van had gekregen omdat ze zo'n tijd kreupel heeft gelopen.


Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-08-01 15:45

AHUM zonder cap ja! Ik dacht er pas weer aan toen ik afgezadeld had...zo van verrek...ik zou met Aldira met cap gaan rijden. Maar was zo blij dat ik haar nou eindelijk uit kon proberen dat ik nooit meer aan een cap gedacht heb!
Dacht echt later van hmmmmmm heb zelfs nog tegen Riette gezegd dat ik met cap zou gaan, en ik vergeet het gewoon Frusty


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Afanaisa91, Ann, BlackClaw, Cowgirl, Dartel, Josien_, Mieke, Salinah, Vagabondo, xoranlover en 115 bezoekers