zenuwachtig voor wedstrijden

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Suus

Berichten: 1692
Geregistreerd: 13-03-01
Woonplaats: Stein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-03-01 11:29

Ik heb ook eens zin om een berichtje te schrijven, dus bij deze. Morgenavond doe ik sinds 2 jaar eens mee aan de laatste wedstrijd van de clubkampioenschappen bij ons op de manege. Ik heb me laten overhalen door 2 lesgenoten. Ik ben altijd zo zenuwachtig he! Boohhh, ik krijg nu al kriebels als ik aan morgenavond denk. Dat is niet omdat ik wil winnen, integendeel. Ik ben zenuwachtig voor het feit dat ik daar moet rijden, en dat daar iemand me zit te beoordelen en naar alles kijkt wat ik doe. En dan ook nog de mensen in de kantine die naar je kijken, HELLUP ik krijg al zenuwen.

Hebben jullie dat nu ook?


Suus

Berichten: 1692
Geregistreerd: 13-03-01
Woonplaats: Stein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-03-01 13:36

Het is inderdaad een soort faalangst. Ik wil het zo goed mogelijk doen op dat moment en dan ben ik bang dat het finaal mis gaat. Ik ga echt niet voor de punten, als ik zelf tevreden ben vind ik het goed, wat de uiteindelijke plaats dan ook zal zijn. Ik deed vroeger vaker mee aan de clubkampioenschappen. Ben 1 keer clubkampioen geworden met Dustan, mijn lievelingsmanegepaardje. En het eerste jaar dat ik op Tonko reed (nu sinds een half jaar mijn eigen paardje...Lovers ) ben ik met haar clubkampioen geworden. Maar ik moet er wel bijzeggen dat dat bij ons niet zoveel voorstelt hoor. Maar toch...
Ik moet als eerste starten na het losrijden, dus ik hoef gelukkig niet staan te wachten in de gang. Dan word ik helemaal zenuwachtig. Alhoewel, als ze omroepen dat iedereen de rijbaan moet verlaten, behalve ik, dan voel ik het ook hoor!

Ik vind het wel leuk om morgen de hele middag Tonkelientje te verzorgen. Staart wassen, benen wassen, invlechten... Heerlijk gewoon! Ik denk dat ik het fototoestel maar eens meeneem en een foto maak wanneer ze helemaal opgedirkt is...

R.I.P. allerliefste Tonkie... 1987-2009


Suus

Berichten: 1692
Geregistreerd: 13-03-01
Woonplaats: Stein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-03-01 10:33

Hei Sharon! Leuk dat je ook bokt! Heb je ook goed geslapen van zaterdag op zondag? Met het rode lintje in bed? Hahahaha, groetjes!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: maxie, onpaard en 32 bezoekers