wie heeft er een Trakehner?

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Linda_k
Berichten: 188
Geregistreerd: 02-03-03
Woonplaats: Velserbroek

wie heeft er een Trakehner?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-05-03 13:09

Ik rijd sinds kort op een stal waar ze een aantal Trakehners hebben staan. Ik ben echt gefascineerd geraakt door dit ras.

Ik heb zelf een paar keer op een Trakehner van 21 gereden. Ze rijdt nog heerlijk en kan heel mooi lopen. Ze heeft ook Z2 gelopen. De andere Trakehners zijn nog iets te heftig voor mij. Ik vind het geweldige paarden. Heeft er hier iemand een Trakehner en wat doe je ermee?

In mijn profiel een foto van Kashmir, een Trakehner van 9 jaar oud.



Linda_k
Berichten: 188
Geregistreerd: 02-03-03
Woonplaats: Velserbroek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-05-03 10:18

Ik vind ze er prachtig uit zien en het karakter spreekt me enorm aan. Ik heb echt zitten kwijlen bij de fotos in het profiel van Suzanne! Geweldige dieren zijn het.
Ik heb gisteravond nog een klein stukje op Kashmir gereden, Trakehner van 9 jaar oud. Nadat de eigenaar erop had gereden. Als ik hem poets en opzadel of een stukje aan de hand stap dan vind ik het geweldig hoe hij uit zijn ogen kijkt. Zo alert en intelligent! Hij had hard gewerkt, maar ik voelde nog zo superveel energie onder me! Hij is eigenlijk iets te heftig voor me, dus echt rijden op hem doe ik niet. Maar ik ben al zwaar onder de indruk door hem alleen al uit te stappen... *LOL*

Ik rijd wel eens op zijn moeder, die is al 21. Maar als ze er zin in heeft kan ze nog super lopen. Ze heeft Z2 gelopen en ik kan heel veel van haar leren. Dan is paardrijden pas echt leuk, op de rug van een Trakehner!

Linda_k
Berichten: 188
Geregistreerd: 02-03-03
Woonplaats: Velserbroek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-08-03 09:36

Kasparow ken ik inderdaad wel. Ik was twee weken geleden nog bij jullie op stal in de beemster om hem te bekijken. Hij werd voorgereden, wat een mooi beest. Wel zonde hoe hij er nu uit ziet maar dat wordt vast heel snel beter.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Lanoca, Sting en 32 bezoekers