Gesprek met m'n vader..

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-08-01 21:51

ik heb toen straks een gesprek met mijn vader gehad over hoe het moet als robin er straks niet meer is. Robin is de jongste niet meer dus dat moment komt toch best dichtbij. Misschien duurt het nog wel 10 jaar, misschien 5. Wie weet (oké, 5 jaar is wel erg kort)
Ik zei toen dat ik echt niet wist wat ik dan moest, mijn vader was er makkelijk in, ik kreeg gewoon een nieuwe, hij zou het zelf ook erg vinden, maar een nieuwe kreeg ik zeker.
Toen ben ik begonnen over het veulen.
Ik zei, maar als Robin weg is, wil ik misschien geen ander meer. Maar als ik nou eerder een paardje heb. Heb ik die al, voordat Robin weg is.. Ik heb het gevoel dat het veulen steeds dichterbij komt.. want mijn vader begint me te begrijpen. Het was eerst nogal moeilijk omdat hij het er niet echt mee eens was.. wat moest je met zo'n jong paardje!? daar kan je toch niet mee rijden. (ja.. mensen die niets over paarden weten denken alleen aan het rijden.. Scheve mond\ )
Maar na dat gesprek van toen straks ben ik toch wel eens goed gaan nadenken wat er nou gaat gebeuren als Robin er niet meer is.. die gedachte maakt me erg verdrietig maar toch gaat het ooit gebeuren dat hij er niet meer zal zijn..
Hebben jullie daar ook wel eens aan gedacht?


Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-08-01 22:06

Jaja.. was dat maar Party!!
Robin is dan ook (pas) 22.. de ene zegt het is een oude bok, de ene zegt hij is pas op de helft van zijn leven! We zullen zien.. Party!! Hij blijft iig altijd bij mij.. totdat hij er niet meer is.
Er kan natuurlijk van alles gebeuren.. wie weet kom ik morgen op stal en issie er niet meer.. je weet maar nooit. De gedachte over de dood maakt me echt bang.. Scheve mond\


Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-08-01 22:33

Ok.. Robin is dus 22.. en voelt zich soms ook nog een pubertje hoor Party!! Het is ook nog eens pedofiel want hij valt gewoon op een jaarling merrie!!! (Mysty die bij Pinky_girl staat *LOL* ) hij rent de hele dag rond in de wei.. het lijkt echt net een pubertje. Hij word ook vaak ongeveer 8 geschat.. Maar toch ben ik bang dat het niet meer echt lang gaat duren.. Scheve mond\

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-08-01 22:39

Nu maar hopen dat Robin zeker de 30 gaat halen.. (zal toch wel?? Lovers ) En ik hoop ook dat ik dan nog alles met hem kan doen.. maar ik denk het niet. Als hij 30 is word het denk ik 1 x in de week een lekker buitenritje oid.. Lovers

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-08-01 13:50

Citaat:
Op 2001-08-15 11:31, schreef Desiree:
Ik zou toch geen veulentje kopen. Een veulen moet je immers opfokken en die zit het liefste tussen andere veulentjes op de wei. Dat kost elke maand toch best weer veel geld. Ik zou deze pony gewoon tot het einde tot aanhouden. Hierna gene pony meer kopen maar een paard. Dan kun je nog lang vooruit.


Alles is al geregeld met de wei enzo.. ze mag zo komen hebben ze gezegd Lovers

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-08-01 10:51

Het is een tinker (ofcourse Lovers Lovers Lovers Kwijl ) ik ga binnenkort kijken en dan vraag ik Mark mee.. (stal eigenaar)

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-08-01 12:38

Ohh.. humz.. maar Mark had wel meteen gezien dat mijn pony een hele tijd terug op zijn straal liep, terwijl marco dacht dat het iets met zijn spier was.
Ach ik zie wel wie ik mee vraag. Ik kan het ook aan een kennis van ons vragen, die fokt al bijna 40 jaar shetlanders.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Otti1977 en 146 bezoekers