En het gaat lekker zo

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
littleroosie

Berichten: 6062
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Oldemarkt

En het gaat lekker zo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-03 22:29

Dus niet.
Gister begon me dag heel leuk met een boktmeeting, heb het erg naar me zin gehad. Die avond kwam onze kat zwaar gewond aangestompel. Toen hebben we 's nachts bij de DA gezeten en heeft onze kat nu een stuk of 20 hechtingen in d'r 2 achter pootjes. Maar het gaat gelukkig goed.

Vandaag had ik les. We hadden beiden niet echt zin aangezien we gister toch wel een aardige rit hadden gemaakt. Maar goed, maar een beetje rustig aan doen. In de rechtergalop wilde ze er niet goed doorkomen en zat ze ook flink te klooien. Op een gegeven moment galoppeerde ze zo dicht langs de bakrand dat ik met me knie er tegen aan knalde. Ik wilde door rijden maar het deed zo'n pijn. Dus ben ik maar afgestapt en ben gaan zitten. Ikke kijken naar me knie, zat er een gaatje in me broek. Dus ik me laars uit en broek omhoog. Me knie begon al mooi blauw te worden met een sneetje in het midden. Ik naar de wasplaats toe gestrompeld en me knie afgespoten. Gympies aangedaan en naar huis toe, op de fiets. God, nooit geweten dat het dan een end fietsen is, ik had zo'n pijn. Thuis gekomen gelijk been omhoog en ijs erop gedaan. Maar afijn ik zit hier dus nu met een gekneuse knie.

Ik ben benieuwd wat me nog meer te wachten staat. En dan te bedenken dat ik morgen ook nog meer eerste examen heb. Scheve mond

Groetjes Roos.

Pauline
Berichten: 12188
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-03 22:47

Hm, gaat idd niet echt soepeltjes zo, maar...een slechte generale is een goed examen, of zoiets;)
Succes morgen.

Denman

Berichten: 303
Geregistreerd: 13-04-03
Woonplaats: Tiel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-03 12:07

Het gaat goed zo te horen Verdrietig
Ik ken dat soort dagen dat echt alles fout gaat
In ieder geval veel succes met je examens en
zet hem op !!!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-03 18:42

Die knie komt helaas bekend voor, ik heb vrijdag nog gesprongen, allez een poging gedaan tot. Want ik ben ook in volle galop tegen een hindernisstaander aangeknald en die omver geknikkerd en mijn knie is dus ook paars. Veel sterkte ermee en Succes!!! met je examens. Lachen

snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-03 18:44

AI! nou een kleine troost hier zit ook maar weinig mee... Verdrietig Veel succes met je examen, heb je wel nodig denk ik!

Ilse

Berichten: 11637
Geregistreerd: 21-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-03 18:51

He bah, bij mij begint alles weer soepeltjes te lopen. *klopt af*

littleroosie

Berichten: 6062
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Oldemarkt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-03 18:56

Bedankt voor jullie reacties.
Ik heb me nederlandse examen gehad en me cijfer is ongeveer tussen de 6.4 en 7 hier ben ik dus wel tevreden mee Lachen

xena

Berichten: 1433
Geregistreerd: 05-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-03 19:29

he.....succes met je knie.....en je examen...

Pinacolada

Berichten: 4082
Geregistreerd: 04-05-03
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-03 21:52

Knieen steken altijd uit :S. Ben een keer achter een soort deuropening nlijven hangen, en wel eens achter een boom. Maar in ieder geval sterkte en succes!