Rijden met trailer zonder rijbewijs

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

DunjaR
Berichten: 3404
Geregistreerd: 12-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-03 10:00

Sorry maar lekker onverantwoordlijk of was het maar een klein stukkie want ik zou dus nooi met trailer gaan rijden zonder rijbewijs E ik heb B wel maar het is toch een levend dier wat je in de trailer hebt staan en je bent dus niet verzekerd als je een ongeluk maakt!!

dus lijkt me niet verstandig om dit nog eens te doen!!!


DunjaR
Berichten: 3404
Geregistreerd: 12-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-03 10:19

O dat wist ik neit inderdaad buiten zou ik het ook echt niet durven ik zou hem wel willen halen een x-tje mijn rijbewijs E

DunjaR
Berichten: 3404
Geregistreerd: 12-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-03 13:49

O sorry ik dacht dat je absoluut een rijbewijs E moest halen om ermee te mogen rijden uberhaupt ik oordeel weer te snel mijn excuses hoor!!

Ik hoef hem dus niet te halen dat is wel fijn ! misschien wel een paar lessen voor de zekerheid!!

DunjaR
Berichten: 3404
Geregistreerd: 12-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-03 14:14

kost dat zoveel geld dan?? ik hoef dan toch geen theorie opnieuw te doen of wel..?/ ik geef liever mijn geld uit aan andere dingen inderdaad!!!

DunjaR
Berichten: 3404
Geregistreerd: 12-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-03 20:21

Ik heb dus ook geen geldboompje in mijn tuin dus moet ook ik even wachten.
gelukkig heb ik wel mijne gewonen rijbewijs al een paar jaar !!

Alleen heb ik een paar vriendinnen en die hebben een heel ander rijbewijs een puntenrijbewijs kwam ik vorige week achter kan je nagaan want het is alweer 1 jaar of 2 jaar normaal ik had er nog nooit van gehoord!!

gelukkig heb ik al die rare dingen niet mee gemaakt brommercertifiicaat, roken onder de 16, puntenrijbewijs etc etc ben ik toch blij om 26 te zijn had ik niet gedacht!!!!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Mark0919, rozebadeend, xdesix, XladyX en 33 bezoekers