Ben echt trots op mijn kleine held!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Ilse

Berichten: 11637
Geregistreerd: 21-03-02

Ben echt trots op mijn kleine held!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-05-03 20:14

Ik ging vandaag met Racer een buitenrit maken, dat leek me wel het fijnst omdat hij gisteren een rustdag heeft gehad en ik weet dat het dan een energiebommetje is.
Toen ik opstapte voelde ik al dat hij super fris was, dus in een stevig tempo zijn we naar het ruiterpad gestapt. Op het ruiterpaadje even warm gedraaft, en toen we op het grote ruiterpad in Madestein aankwamen heb ik hem even heerlijk laten gaan. Sjeez, wat kan een beest zoveel energie hebben na 1 dag rust Haha! ! Daarna kregen we een kruising met 4 paden, en aangezien ik nog niet echt weet welk pad ik moet hebben nam ik dus de verkeerde. Wéér het begin rondje over moeten doen, maar daarna nam ik wel het goede pad. Uiteindelijk kwamen we aan bij het stoplicht, ik had geen idee hoe dat zou gaan, aangezien ik bij Revanza nooit wist wat ik moest doen omdat ze niet stil kon staan, maar Racer gedroeg zich keurig. Dat was echt een enorme opluchting. Toen weer een lekker galopje gemaakt en kwamen we aan bij de ijsboer. Uiteindelijk heb ik toch maar geen ijsje genomen en zijn we doorgereden. Het was echt super modderig in Madestein, maar mijn kleine held deed het echt voortreffelijk. Na een tijdje kwamen we op een paadje met een aantal hindernisjes, een stuk of 6 achter alkaar met ongeveer 3 meter er steeds tussen. O.a eentje van 40 centimeter hoog, en een van een meter breed. Ik ben er in stap overheen gegaan, omdat Racer nog nooit gesprongen heeft. Maar bij het hindernisje van 40 centimeter sprong hij er overheen, en nog goed ook! dus na die reeks hindernisjes ben ik omgedraait en hebben we het parcours nog 5 keer gedaan. Ik had niet verwacht dat hij zo goed alles foutloos zou springen!
Ik ben echt helemaal blij, nu weet ik zeker dat we kunnen gaan SGW'en! Hij gaat controleerbaar hard, springt super, en kan ook nog eens geweldig lopen! Ik heb alleen geen idee vanaf hoe oud we eigenlijk mogen beginnen met springen, hij vind het namelijk geweldig! Zijn oortjes stonden de hele tijd naar voren! Ik ga deze week mijn fototoestel maar meenemen, dan maak ik wat spectaculaire foto's!

Ik zit hier nog steeds met een gelukzalig gevoel, het klinkt misschien stom, maar wie verwacht er nou dat zijn net 4 jarige zo een parcoursje uitloopt? Lovers

No hour of life is wasted that is spent in the saddle
- Winston Churchill



Ilse

Berichten: 11637
Geregistreerd: 21-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-05-03 19:42

promptertje schreef:
Dravers kunnen super springen Ilse, de hoogte is nooit het probleem, alleen in een parcours kunnen de wendingen voor problemen zorgen. Maar in een cross zal hij het prima doen - en fijn dat hij zo goed galoppeert, ik moet hem nou echt een keer komen bekijken!


Ja dat moet je zeker doen! Alleen sinds we het buitenrijden hebben ondekt wil hij niet meer fijn in de bak lopen Scheve mond . Óf heel hard, óf niet vooruit te branden. Vandaag weer, toen heb ik maar een sprongetje opgezet en toen deed meneer weer goed zijn best. Ik vraag me toch echt af wat dat is..

No hour of life is wasted that is spent in the saddle
- Winston Churchill

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: ikkedus, Jolynne, Lanoca, Salinah, wollenmuts en 118 bezoekers